کد خبر: 569

تاریخ انتشار: 1393-01-21 - 23:21

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / آسیب ها / اقتصاد
0
بازدیدها: 1 629

وزیرمسکن:مسکن مهر برخلاف تمام سیاستهای ابلاغی حضرت امام و مقام معظم رهبری است

عباس آخوندی در حاشیه مراسم سالگرد افتتاح حساب 100 حضرت امام (ره) و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه اواخر سال گذشته اعلام کردید که پیگیر افزایش سقف وام مسکن […]

عباس آخوندی در حاشیه مراسم سالگرد افتتاح حساب 100 حضرت امام (ره) و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه اواخر سال گذشته اعلام کردید که پیگیر افزایش سقف وام مسکن هستم آیا هنوز هم بر روی این موضوع تاکید دارید، گفت: پیگیر افزایش سقف وام مسکن هستم تا امسال نیز سقف وام خرید و ساخت مسکن افزایش یابد.

وی اضافه کرد: به افزایش سقف وام مسکن در سال جاری امیدوار هستم.

 

آخوندی در پاسخ به این سئوال که شما امروز نیز به پروژه مسکن مهر دوباره حمله کردید دلیل این همه انتقاد از مسکن مهر چیست، گفت:بنده معتقد هستم اگر  این مسائل کالبد شکافی نشود بازهم اشتباه می‌شود.

وی به سئوال خبرنگار فارس که پرسید شما به عنوان وزیر نیز نباید اشتباه کنید، اینگونه پاسخ داد: همه جامعه در خصوص مسکن مهر باید به یک اجماع برسند.

*مسکن مهر برخلاف تمام سیاستهای ابلاغی حضرت امام و مقام معظم رهبری است 

آخوندی خاطرنشان کرد: مسکن مهر برخلاف تمام سیاستهای ابلاغی حضرت امام و مقام معظم رهبری است چرا که در آن سیاست‌های ابلاغی گفته شده که دولت مداخله نکند اما این حداکثر مداخله بود.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در پروژه مسکن مهر گفته شده بود که واحدهای مسکونی در مکان‌های قابل سکونت و دارای خدمات زیربنایی تامین و احداث شود اما اینطور نشد.

وی افزود:در سیاستهای ابلاغی حضرت امام گفته شده بود که مسکن را خود مردم بسازند اما مسکن مهر را دولت احداث کرد و خدمات زیربنایی آنها هنوز مشکل دارد.

وی تصریح کرد: این‌ها را باید با شفافیت بگوئیم که یک بار دیگر همه ما اشتباه نکنیم؛اینکه مدام می‌گویم برای این است که که دوباره همواره امکان اشتباه وجود دارد.

/+
تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود