کد خبر: 579

تاریخ انتشار: 1393-01-04 - 01:48

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / اقتصاد
0
بازدیدها: 1 303

نرخ مالیات بر ارزش افزوده ۸ درصد شد

حدود ۱۰۴ درصد در آمدهای مالیات بر ارزش افزوده سال ۱۳۹۲ نسبت به پیش‌بینی بودجه محقق شده و درآمدهای مذکور نسبت به سال ۱۳۹۱ از ۸۰ درصد رشد برخوردار است. بر اساس قانون مالیات بر ارزش افزوده و تاکید […]

حدود ۱۰۴ درصد در آمدهای مالیات بر ارزش افزوده سال ۱۳۹۲ نسبت به پیش‌بینی بودجه محقق شده و درآمدهای مذکور نسبت به سال ۱۳۹۱ از ۸۰ درصد رشد برخوردار است.
بر اساس قانون مالیات بر ارزش افزوده و تاکید قانون بودجه سال ۹۳ نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ابتداي سال ۹۳، ۸ درصد می‌شود.

به گزارش فارس، بر اساس این گزارش سازمان امور مالیاتی همچنین اعلام کرد: مهلت تسلیم اظهارنامه دوره زمستان سال ۹۲ با توجه به تعطیلات نوروز حداکثر تا ۳۱ فروردین ماه سال ۱۳۹۳ تمدید شد و مودیانی که اقدام به ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده کنند از بخشودگی جرایم مقرر در قانون برخوردار خواهند شد.

علی‌رضا طاری‌بخش معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی در خصوص نرخ مالیات بر ارزش افزوده در سال ۱۳۹۳ پیش از این گفته بود: با توجه به احکام مقرر در تبصره ۲ ماده ۱۱۷ قانون برنامه پنجم توسعه و بند (ط) تبصره ۹ قانون بودجه سال ۱۳۹۳ کل کشور نرخ مالیات بر ارزش افزوده در سال ۹۳ هشت درصد خواهد بود. که ۵,۳ درصد مالیات و ۲.۷ درصد آن عوارض است.

وی همچنین در مورد تحقق درآمد مالیات بر ارزش افزوده در سال ۱۳۹۲ یادآور شد:حدود ۱۰۴ درصد در آمدهای مالیات بر ارزش افزوده سال ۱۳۹۲ نسبت به پیش‌بینی بودجه محقق شده و درآمدهای مذکور نسبت به سال ۱۳۹۱ از ۸۰ درصد رشد برخوردار است.

طاری بخش همچنین در مورد رقم پیش بینی شده مالیات بر ارزش افزوده در بودجه سال آینده عنوان کرد: مالیات پیش‌بینی شده در قانون بودجه سال ۱۳۹۳ حاکی از ۸۳ درصد رشد نسبت به مالیات وصول شده سال ۱۳۹۲ است.
+
تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود