کد خبر: 1121

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 479

انتقادتند وزیر دولت از روزنامه دولت

درباره این موضوع که مطرح شده رئیس جمهور از تغییر جاسبی پشیمان است، تصریح کرد: "من در هیئت دولت هم مطرح کردم که این حرف یک دروغ بزرگ است و نمی خواهم حاشیه درست کنم، این موضوع را برای اینکه ثبت شود در […]

درباره این موضوع که مطرح شده رئیس جمهور از تغییر جاسبی پشیمان است، تصریح کرد: "من در هیئت دولت هم مطرح کردم که این حرف یک دروغ بزرگ است و نمی خواهم حاشیه درست کنم، این موضوع را برای اینکه ثبت شود در دولت مطرح کردم و بیرون هم نیامدم داد بزنم، مطلبی که روزنامه وابسته به دولت نوشته بود یک دروغ بزرگ بود و من نمی دانم چرا این روزنامه در ماههای پایانی دولت دهم بنا بر کوبیدن وزرای احمدی نژاد گذاشته بود؟ ما دیده بودیم که در زمان اصلاحات، دولت درون دولت نقش اپوزیسیون را برای نظام بازی کند. اما اینکه ارگان دولت علیه برخی وزرای دولت باشد و مداحی چند نفر را بکند ندیده بودیم. حتی باز هم در جلسه هیئت دولت مطرح کردم که این ارگان، دیگر متعلق دولت نیست، این موضوع هم با کوبیدن خانم دستجردی آغاز شد. ما هنوز در دولتیم اما مدام علیه ما دارند می نویسند."

دانشجو بار دیگر با تاکید بر اینکه فرهاد دانشجو با میل خودش به دانشگاه آزاد نیامد، گفت: "فرهاد احساس وظیفه کرد و اینکه چگونه این احساس را کرد نمی دانم و با راز و نیاز با خداوند آمد."

وی در پاسخ به این سوال که چرا به جای رئیس هیئت امنا برای فرهاد حکم ریاست دانشگاه آزاد را امضا کرد، گفت: " بماند برای تاریخ که چرا من حکم زدم اما یک روز حتماً این ماجرا را تعریف می کنم که چرا این اتفاق افتاد و بنا نبود اینطوری شود وقتی کار تمام شد چرا حکم نزدند چرا به من نیابت دادند که حکم بزنم هر چند اساسنامه حکم می کرد که وزیر علوم از سوی رئیس جمهور نیابت دارد که حکم بزند."

منبع:مهر

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود