کد خبر: 1337

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 1 109

افتتاح مجتمع ناشران قم

مراسم افتتاح مجتمع ناشران در قم با حاشيه‌هايي همچون قطع برق هنگام سخنرانی رئیس مجلس و پیشنهاد گروگان گرفتن وزیر ارشاد همراه بود.   به گزارش خبرنگار مهر، مراسم افتتاح مجتمع ناشران قم شامگاه پنج‌شنبه […]

مراسم افتتاح مجتمع ناشران در قم با حاشيه‌هايي همچون قطع برق هنگام سخنرانی رئیس مجلس و پیشنهاد گروگان گرفتن وزیر ارشاد همراه بود.
 
به گزارش خبرنگار مهر، مراسم افتتاح مجتمع ناشران قم شامگاه پنج‌شنبه با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با تاخیر رئیس مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
 
با توجه به این که برای حضور در مراسم افتتاح مجتمع ناشران از چند روز قبل دعوت نامه‌هایی برای مدعوین ارسال شده بود، در هنگام آغاز مراسم نظارتی بر ورود و خروج افراد وجود نداشت و تعداد زیادی افراد متفرقه در جمع مسئولان حضور داشتند.
 
عدم هماهنگي در زمینه امنیتی این مراسم نیز موجب شد تا خبرنگاران و عکاسان بعد از ورود به ساختمان ناشران جهت چک شدن لپ تاب و دوربین های خود با برخوردهای نیروهای امنیتی رو به رو شوند.
 
برنامه سخنرانی این مراسم، در نمازخانه مجتمع ناشران برگزار شد که با توجه به کمبود فضا و صندلی‌های میهمانان، تعدادي از شرکت کنندگان از ایستادن در نمازخانه صرف نظر کرده و جلسه را ترک کردند.
 
دوبار قطع برق هنگام سخنراني لاريجاني
 
بعد از سخنرانی سید محمود حسینی مدیر عامل شرکت تعاونی ناشران قم، محمد دلبری شهردار قم، کرم رضا پیریایی استاندار قم و سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نوبت به سخنرانی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی رسید که در آغاز سخنرانی وی برق قطع شد.
 
لاریجانی در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: در تعاملی که با آقای محمدی معاون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتم، ایشان گفتند در مجلس شورای اسلامی بودجه خوبی برای وزارت ارشاد و حوزه نشر در نظر گرفته شده است و چطور باید از شما تشکر کنیم؟، بنده عرض کردم به شهر قم رسیدگی کنید.
 
 
 
توجه وزیر ارشاد به شهر قم
 
وی افزود: اگر این معجزات (رسیدگی و توجه به قم) از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شود ما استقبال می‌کنیم.
 
رئیس مجلس در حال سخنرانی بود که برای بار دوم برق ساختمان قطع شد، بعد وصل شدن مجدد برق، لاریجانی گفت: این اتفاق‌ها برای ساختمان‌هایی که تازه تاسیس شده‌اند طبیعی است.
 
وی یادآور شد: برای افتتاح روزنامه اطلاعات در زمانی که آيت الله خامنه‌ای رئیس جمهور بودند، آقای دعایی جمعی از مسئولان را برای مراسم افتتاح دعوت کرده بود و از آنجایی که همه به مسئولان علاقه دارند و دوست دارند آن‌ها را مشایعت کنند تعداد زیادی سوار آسانسور شدند و بالاخره آسانسور سقوط کرد.
 
لاریجانی ادامه داد: البته بنده در آسانسور مجاور بودم و سالم ماندم وگرنه معلوم نبود الان خدمت شما باشم یا نه!
 
وی در پایان سخنان خود خطاب به وزیر ارشاد اسلامی گفت: با توجه به وجود علما و بزرگان در قم و تصویب بودجه مکفی برای وزارت ارشاد از سوی مجلس شورای اسلامی باید زکات آن پرداخت شود و زکات آن توجه به قم است.
 
اگر وزیر ارشاد به قم توجه نکردند ایشان را گروگان بگیرید
 
لاریجانی گفت: اگر وزیر ارشاد به قم توجه نکردند این بار که به قم آمدند ایشان را گروگان بگیرید.
 
مجتمع ناشران قم در زمینی به مساحت سه هزار و 200 متر مربع و زیربنای 30 هزار متر مربع در 11 طبقه و 330 واحد توسط تعاونی ناشران و شهرداری ساخته شده است.
 
گفتنی است 60 درصد این مجتمع متعلق به تعاونی ناشران و 40 درصد آنها متعلق به شهرداری است.
 
تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود