کد خبر: 1453

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 658

عاشورایی ها، سن و سال نمی شناسند / اسدالله بادامچیان

اسدالله بادامچیان* - اختیار حضور یا عدم حضور افراد در انتخابات با خود آنهاست و نمی‌شود کسی را اجبار به حضور یا عدم حضور کرد و این خود آقای هاشمی بود که باید تشخیص می داد که در انتخابات شرکت کند یا […]

اسدالله بادامچیان* - اختیار حضور یا عدم حضور افراد در انتخابات با خود آنهاست و نمی‌شود کسی را اجبار به حضور یا عدم حضور کرد و این خود آقای هاشمی بود که باید تشخیص می داد که در انتخابات شرکت کند یا نه. به نظر من حضور وی برای ایجاد شور انتخاباتی بسیار مفید است.

حضور هاشمی می‌تواند رقابت‌های انتخاباتی را از حالت دعوا خارج کند و رقابت جدی و قوی به وجود بیاورد و کسانی که بدون حضور هاشمی در انتخابات شرکت نمی‌کردند، اکنون با حضور وی در انتخابات شرکت می‌کنند.

اینکه مخالفان آقای هاشمی ، سن ایشان را دلیلی برای تخریب قرار داده اند حرف نادرستی است چرا که امام خمینی (ره) در همین سن رهبر انقلاب بودند. سن در عاشورا مطرح نیست و اگر کسی عاشورایی باشد در هر سنی به وظیفه خود عمل می‌کند.

با حضورهاشمی نظر مقام معظم رهبری مبنی بر حضور گسترده مردم در انتخابات تامین می‌شود و به نظر من اصولگرایان به اجماع می‌رسند، اما باید در این زمینه حوصله کنیم. ما ایرانیان عادت داریم که کار خود را در شب آخر انجام دهیم.

من ثبت‌نام افراد جدید را در روز آخر بسیار خوب ارزیابی می‌کنم. به نظر من در کشور باید گستردگی در انتخابات وجود داشته باشد که البته این گستردگی ممکن است هزینه هم داشته باشد، اما دادن هزینه برای این گستردگی بهتر از هزینه دادن برای دیکتاتوری است.

مردم هوشیار هستند و می‌توانند انتخاب خود را انجام دهند و نامزدها نباید خلاف قانون عمل کنند در همین راستاهم حضور رییس‌جمهور در ستاد انتخابات کشور بهتر بود صورت نمی‌گرفت.

 

منبع:انتخاب

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود