کد خبر: 1521

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 965

آیت‌الله امینی: وضعيت دولت آينده مطلوب نخواهد بود /اینکه بگوییم نظام اسلامی نظام عدالت است کافی نیست

وي با بيان اينكه گرانی مردم را به ستوه آورده، تصريح كرد: مردم کارد به استخوانشان رسیده كه البته تورم علل مختلفی دارد هم تحریم‌ها تاثیر گذار است هم سیاست‌های اقتصادی. عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم […]

وي با بيان اينكه گرانی مردم را به ستوه آورده، تصريح كرد: مردم کارد به استخوانشان رسیده كه البته تورم علل مختلفی دارد هم تحریم‌ها تاثیر گذار است هم سیاست‌های اقتصادی.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بيان اينكه وضعيت دولت آينده مطلوب نخواهد بود، اظهار داشت: هر دولتی سر کار بیاید با انبوهی از مشکلات رو به رو است که حل این مشکلات آسان نیست.

محمدرضا عارف كانديداي احتمالي انتخابات رياست جمهوري روز پنجشنبه در سفر به شهر مقدس قم با آيت الله ابراهيم اميني امام جمعه قم ديدار و گفتگو كرد.

آيت الله اميني در اين ديدار با انتقاد شديد از وضعيت گراني و تورم موجود در جامعه گفت: تورم و گرانی باعث نگراني مردم شده است.

وي با بيان اينكه گرانی مردم را به ستوه آورده، تصريح كرد: مردم کارد به استخوانشان رسیده كه البته تورم علل مختلفی دارد هم تحریم‌ها تاثیر گذار است هم سیاست‌های اقتصادی.

اینکه بگوییم نظام اسلامی نظام عدالت است کافی نیست

امام جمعه قم تاکید کرد: اینکه بگوییم نظام اسلامی نظام عدالت است کافی نیست.مردم از این شعارها خسته شده‌اند مردم باید عدالت را با تمام وجود حس کنند.

آيت الله اميني با انتقاد از وضعیت فرهنگی جامعه به مساله اشتغال اشاره کرد و گفت: بیکاری واقعا رنج آور است و اين مشكل باید ریشه‌ای حل شود. ما اکنون فارغ التحصیلان بیکار فراوانی داریم.

اگر کاندیداها بخواهند مردم به صحنه بیایند باید برنامه مدون ارائه کنند

وي افزود: کسانی که می خواهند به صحنه انتخابات وارد شوند باید برای این مشکلات راه حل ارائه دهند اگر کاندیداها بخواهند مردم به صحنه بیایند باید برنامه مدون ارائه کنند.

آیت‌الله امینی در پايان با بیان اینکه وضعیت دولت آینده وضعیت خوبی نیست،گفت:هر دولتی سر کار بیاید با انبوهی از مشکلات رو به رو است که حل این مشکلات آسان نیست.

باید اولویت‌های عملی به مردم گفته شود

دكتر عارف معاون اول دولت اصلاحات نیز در این دیدار با بیان اینکه قوانین بالادستی در کشور موجود است، تاکید کرد: باید اولویت‌های عملی به مردم گفته شود.

وی با بیان اینکه بخاطر عملکرد بد مسئولان در حوادث انتخابات 88 بسیاری از افراد بی‌انگیزه شد‌ه‌اند، اظهار داشت:اصلاح طلبان بخاطر احساس وظیفه در قبال کشور خود هیچگاه قهر نکرده‌اند و در انتخابات پیش رو نیز علی‌رغم برخی دلخوری‌ها حضور فعالی دارند.
منبع:19دی
تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود