کد خبر: 1596

تاریخ انتشار: 1392-01-28 - 19:19

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 917

غرویان: وقتی یکی از بزرگان گفتند رای امام زمان به احمدی‌نژاد است باید این روزها را پیش بینی می‌کردیم

اصولگرایان در مورد احمدی نژاد دچار غفلت و تغافل شدند. البته آقای احمدی‌نژاد هم تغییر کرد. کسی از روحیات ایشان و کارهایی که انجام می‌دهد خبر نداشت اما هر چه جلوتر رفتیم مشخص شد که احمدی‌نژاد هم در حال […]

اصولگرایان در مورد احمدی نژاد دچار غفلت و تغافل شدند. البته آقای احمدی‌نژاد هم تغییر کرد. کسی از روحیات ایشان و کارهایی که انجام می‌دهد خبر نداشت اما هر چه جلوتر رفتیم مشخص شد که احمدی‌نژاد هم در حال تغییر است.

روزنامه اعتماد در گفتگو با محسن غرویان نوشت:

اصولگرایان از همان روزی که دولت احمدی‌نژاد را دولت امام زمان خواندند و او را معجزه هزاره سوم نامیدند و برایش کتاب نوشتند باید فکر این روزها را می‌کردند.
وقتی یکی از بزرگان می‌گوید که برای من مسجل شده است که نظر امام زمان رای به احمدی‌نژاد است این روزها را می‌توانستیم پیش‌بینی کنیم. عقلای قوم اصولگرا در قصه دولت‌داری آقای احمدی‌نژاد از همان ابتدا باید احتیاطاتی را در نظر می‌گرفتند که نگرفتند و از حول کنار گذاشتن اصلاح‌طلبان به شوق آمدند در حالی که آقای احمدی‌نژاد تازه به ریاست‌جمهوری رسیده بود و هنوز امتحان خود را در بزنگاه‌ها پس نداده بود.
اصولگرایان در مورد احمدی نژاد دچار غفلت و تغافل شدند. البته آقای احمدی‌نژاد هم تغییر کرد. کسی از روحیات ایشان و کارهایی که انجام می‌دهد خبر نداشت اما هر چه جلوتر رفتیم مشخص شد که احمدی‌نژاد هم در حال تغییر است.
آقای احمدی‌نژادی که سال 84 با شعار عدالت و مبارزه با فساد و تبعیض برای ریاست‌جمهوری آمد و توانست اعتماد بزرگان و مردم را به خود جلب کند با احمدی‌نژاد امروز فرسنگ‌ها فاصله دارد. اما او همچنان از شعار زنده باد بهار دولت که به گفته خودشان چیزی جز زنده باد امام زمان نیست دفاع می‌کند...
من دو سال پیش هم درباره نسبت آقای احمدی‌نژاد و مشایی تعبیری را به ‌کار بردم که باز هم می‌گویم ترکیب احمدی‌نژاد با مشایی تعبیر فلسفی، مثل ترکیب ماده و صورت در فلسفه است که از هم جداشدنی نیست. با این مبنا دیگر جای هیچ شبهه‌یی باقی نیست که این آقایان علاقه دارند تا در قدرت باقی بمانند. اما بعید می‌دانم موفق شوند.
اصولگرایان مدت‌هاست از احمدی نژاد عبور کرده‌اند.
فکر می‌کنم آقای احمدی‌نژاد نمی‌تواند به آنچه می‌خواهد برسد اگرچه معتقدم ایشان همچنان در روستاها و برخی شهرهای کوچک هوادارانی دارد.
مقام معظم رهبری دیدگاه جامع و کاملی دارند و ای کاش همه آقایان به واقع تابع نظرات رهبری انقلاب بودند. وقتی رهبری می‌گویند که همه جریان‌های سیاسی با سلایق متفاوت بیایند یقینا منظورشان تنها اصولگرایان نیست. رهبری انقلاب بر حماسه سیاسی تاکید دارند که این حماسه با مشارکت اصلاح‌طلبان میسر است. اصلاح‌طلبان دارای پایگاه اجتماعی خوبی هستند . آقای خاتمی هم اگر از آن مجرای طبیعی و از نظر قانونی وارد انتخابات ریاست‌جمهوری سال 92 شوند، می‌توانند یک حماسه و موج مردمی را در فضای سیاسی کشور ایجاد کنند.

منبع:انتخاب

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود