کد خبر: 1757

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 592

وزیر سابق احمدی نژاد: مردم به دولت نمره خوبی نمی‌دهند

یقیناً برخی بی تدبیری ها و سوء مدیریت ها وجود داشته که نباید از آن چشم پوشی کنیم بلکه در کنار آن تحریم هم بوده قدری هم مسایل تحت تاثیر فضای سیاسی قرار گرفت جمیع اینها موجب شده که نتوان نمره قابل […]

یقیناً برخی بی تدبیری ها و سوء مدیریت ها وجود داشته که نباید از آن چشم پوشی کنیم بلکه در کنار آن تحریم هم بوده قدری هم مسایل تحت تاثیر فضای سیاسی قرار گرفت جمیع اینها موجب شده که نتوان نمره قابل قبولی به حوزه اجرا داد.
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت مقام معظم رهبری در حوزه علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان و 23 ماده ابلاغی در سال حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی از فرازهای بسیار خوب و عمیقی بود که اگر بخواهیم اقتصاد دانش بنیان را در کشور پیاده کنیم طبق این سیاست ها باید جلو برویم.

محمد مهدی زاهدی در گفتگو با مهر در خصوص عملکرد مسئولان در سال 91 با بیان اینکه هر جا از رهنمودهای مقام معظم رهبری انحراف پیدا کنیم قطعاً مشکلاتی برای ما ایجاد می شود، اظهار داشت: در سال 91 در برخی حوزه ها سیاسیون و اقتصادیون کشور انحرافاتی داشتند که در بعد ملی و بین المللی تبعات و ضررهایی را برای ما به وجود آورد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: انشاء الله این عبرتی شود که ما تمام کارهایمان در چارچوب منویات مقام معظم رهبری و برنامه های توسعه و قوانین فرادستی باشد و خارج از آن گام بر نداریم.

زاهدی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به تناسب موقعیت های مختلف هشدارهایی را به مسئولان داده اند گفت: در این میان حمایت مقام معظم رهبری در حوزه علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان و 23 ماده ابلاغی در سال حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی از فرازهای بسیار خوب و عمیقی بود که اگر بخواهیم اقتصاد دانش بنیان را در کشور پیاده کنیم طبق این سیاست ها باید جلو برویم.

وی در پاسخ به این سوال که چه نمره ای به عملکرد مجلس و دولت در سال 91 می دهد گفت: شاید بهتر باشد سوال را این طور مطرح کنیم که آیا مجلس در قانون گذاری در سال 91 کم گذاشت یا نه؟ من فکر نمی کنم مجلس در قانون گذاری کم کار کرده باشد.

نماینده کرمان گفت: مردم از وضعیت اقتصادی راضی نیستند و معنی آن این است که دولت نمره خوبی نگرفت. البته دلایل آن باید بررسی شود. یقیناً برخی بی تدبیری ها و سوء مدیریت ها وجود داشته که نباید از آن چشم پوشی کنیم بلکه در کنار آن تحریم هم بوده قدری هم مسایل تحت تاثیر فضای سیاسی قرار گرفت جمیع اینها موجب شده که نتوان نمره قابل قبولی به حوزه اجرا داد.

 

منبع:19دی

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود