کد خبر: 1831

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 670

کنایه سنگین "صرفاً جهت اطلاع" به حسن عباسی

نجف زاده این هفته با دست پربه صرفا جهت اطلاع آمد . از پیام تسلیت آنچنانی برای هوگو چاوز تا نظرات عجیب یک متفکر در همه عرصه ها . ضمنا کامران نجف زاده یه مشتری جدید و جالب هم برای خودش پیدا کرده . به […]

نجف زاده این هفته با دست پربه صرفا جهت اطلاع آمد . از پیام تسلیت آنچنانی برای هوگو چاوز تا نظرات عجیب یک متفکر در همه عرصه ها . ضمنا کامران نجف زاده یه مشتری جدید و جالب هم برای خودش پیدا کرده .

به گزارش انتخاب به نقل از واحد مرکزی خبر، نجف زاده صرفا این هفته رو اینجوری شروع کرد : خدا رحمت کند چاوز را که انصافا توی سینه سپر کردن مقابل آمریکا همیشه پای کار بود. تعریف وتمجید از چاوز حقش بود اما واقعا باید کار رو به  رجعت چاوز وقت ظهور حضرت کشوند .نمی شه معتدل تعریف وتقدیر کرد؟.نمی شه عزای عمومی وشهید واینجور تعابیر رو سرجای خودش خرج کرد .


اما بشنوید از نظریات عجیب یک متفکر (!) (حسن عباسی) که معمولا در همه عرصه ها نظر میده نجف زاده گفت این متفکر دریک برنامه زنده تلویزیونی که ، الان دقیق یادم نیست امروز بود یا دیروز بود یا فردا علت شکست امریکا در طبس را نه طوفان شن، بلکه فرسودگی هلیکوپترهای آمریکایی! عنوان نمودند؛ فرمایشات گهر بار ایشون این سوال را برای ما پیش آورد که آمریکا برای مهمترین موضوعی که حیثیت کاخ سفید را فرستاد تو باقالیا ، چرا و براساس چه تحلیل تخیلی ای باید از تجهیزات فرسوده استفاده کنه نه بهترین تجهیزاتش ؟!

 

متن کامل اینجا

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود