کد خبر: 2163

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 788

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: قوه قضائیه باید با احمدی‌نژاد برخورد کند

چکیده: از قوه قضائیه می خواهیم با این نگاه رئیس دولت و این مدل از حرفهای وی برخورد كند/‌ اگر روزی كه ایشان در مناظره ها آنطور صحبت می كرد با وی برخورد می‌شد الان این حرف‌ها را نمی‌زدند. پایگاه خبری […]

چکیده:

از قوه قضائیه می خواهیم با این نگاه رئیس دولت و این مدل از حرفهای وی برخورد كند/‌ اگر روزی كه ایشان در مناظره ها آنطور صحبت می كرد با وی برخورد می‌شد الان این حرف‌ها را نمی‌زدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در خصوص اظهارات اخیر احمدی‌نژاد با این مضمون که ۶۰ درصد مطالبات در دست ۳۰۰ نفر در کشور است گفت: ‌ در قوه مجریه، بر اساس قوانین دائمی یا بودجه سالیانه، تصویب می‌شود که تسهیلاتی به افرادی برای ایجاد اشتغال و مواردی از این قبیل پرداخت شود.

حیدرپور در همین راستا به ایلنا اظهار داشت: ‌ تنظیم کننده این تسهیلات و پول‏، مسئولین دولت زیر نظر رئیس دولت هستند بنابراین اگر این حرف درست باشد مسئولیتش با شخص رئیس دولت است.

وی ادامه داد: ‌ مسئول اعطای وام و تسهیلات بانکی وزارت اقتصاد و پیشتیبان آن هم (چه ریالی و چه ارزی) بانک مرکزی است که باید بسته‌های پولی را فراهم کند. مسئول این اتفاق احمدی‌نژاد است و او باید مسئولیت پذیر باشد و بگوید ما مسئولیت می‌پذیریم.

عضو کمیسیون امنیت ملی با تاکید بر اینکه این گفته وی فرار به جلو است یادآور شد: ‌ اتفاقی افتاده است و مسئولین دولت کوتاهی کرده‌اند و الان می‌خواهند این مساله را پنهان کنند.

وی در پاسخ به این سوال که اگر ایشان لیستی دارد چرا این افراد را به قوه قضائیه معرفی نمی‌کند؟ خاطرنشان کرد: ‌ اگر اسامی را منتشر کند، ممکن است دوستانش جزو این افراد باشند. بنابراین اسامی را منتشر نمی‌کند و او فقط برای مصارف انتخاباتی در این ایام این حرف‌ها را مطرح می‌کند.

حیدرپور با اشاره به اینکه بانک‌ها در تابعیت وزیر بودند و وزیر در تابعیت رئیس دولت افزود: ‌ هم وزارت اقتصاد و هم بانک مرکزی در تابعیت رئیس جمهور هستند. او باید به عنوان تظلم خواهی نام این افراد را معرفی کند و این تشویش اذهان عمومی است که بگویند ما لیستی داریم اما منتشر نمی‌کنیم چراکه با این کار‌ها و حرف‌ها از جمهوری اسلامی چیزی باقی نمی‌گذارد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه این رفتار‌ها پتک کشیدن به بدنه جمهوری اسلامی است خاطرنشان کرد: ‌ از قوه قضائیه می‌خواهیم با این نگاه رئیس دولت و این مدل از حرفهای وی برخورد کند.

حیدرپور در پایان گفت: ‌ اگر روزی که ایشان در مناظره‌ها آنطور صحبت می‌کرد با وی برخورد می‌شد الان این حرف‌ها را نمی‌زدند.

منبع:انتخاب 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود