کد خبر: 2288

تاریخ انتشار: 1391-08-30 - 22:25

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 2 179

انتشار آرای عاشورایی امام موسی صدر

هفتمین جلد از مجموعه «در قلمرو اندیشه امام موسی صدر» با عنوان «سفر شهادت» شامل سخنرانی‌ها، پیام‌ها و مقالات امام موسی صدر درباره واقعه عاشورا منتشر شد. این کتاب حاوی شانزده سخنرانی، مقاله و پیام از […]

هفتمین جلد از مجموعه «در قلمرو اندیشه امام موسی صدر» با عنوان «سفر شهادت» شامل سخنرانی‌ها، پیام‌ها و مقالات امام موسی صدر درباره واقعه عاشورا منتشر شد.

این کتاب حاوی شانزده سخنرانی، مقاله و پیام از رهبر ایرانی شیعیان لبنان درباره واقعه عاشور را در بر دارد و با ترجمه مهدی فرخیان و احمد ناظم منتشر شده است.
 «سفر شهادت»، «حسین(ع) وارث انبیا»، «پرتوهایی از انقلاب کربلا»، «به سوی خط حسینی»، «امام حسین(ع) و قداست جان‌فشانی»، «مناسبت‌های ماه رجب و زیارت امام حسین(ع)»، «امام حسین(ع)، پیشوای اصلاح‌گری» و «عطای حسینی در واقعه کربلا» از  عناوین مطالب این کتابند.
 همچنین «از دریچه عاشورا»، «حسین(ع) چراغ هدایت و کشتی نجات»، «صلح، پیوند پاینده اسلام و مسیحیت»، «نامه‌ای به مردم لبنان»، «شهادت، چشمه جوشان تحول»، «زینب(س) شکوه شکیبایی(1)»، «زینب(س) شکوه شکیبایی(2)» و «رسالت حضرت زینب(س) در عاشورا» دیگر عناوین منتشر شده کتاب «سفر شهادت»اند.
 «در قلمرو اندیشه امام موسی صدر» در آستانه ماه محرم و ایام عاشورای حسینی منتشر شده و ششمین جلد که درباره امام علی(ع) است نیز به‌زودی منتشر خواهد شد.
 امام موسی صدر در این گفتارها به تبیین هدف امام حسین(ع) از این حرکت و نیز آسیب‌شناسی سوگواری و هدف از سوگواری‌ها پرداخته است.
 موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر این کتاب را برای نخستین بار با شمارگان هزار و 500 نسخه و بهای هشت هزار تومان منتشر کرده است.

 

منبع: کتبخانه مجلس

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود