کد خبر: 2385

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 634

تفاوت موضع متفاوت رییس جبهه پایداری در جریان خانه نشینی احمدی نژاد با سوال مجلس از وی

 آقاتهرانی در حالی با حمله به هیات رییسه مجلس شورای اسلامی و نمایندگان سوال کننده از احمدی نژاد، آنها را متهم به بی بصیرتی کرده و برای رخ دادن فتنه آینده ابراز ناراحتی فرموده که موضع سال گذشته وی در […]

 آقاتهرانی در حالی با حمله به هیات رییسه مجلس شورای اسلامی و نمایندگان سوال کننده از احمدی نژاد، آنها را متهم به بی بصیرتی کرده و برای رخ دادن فتنه آینده ابراز ناراحتی فرموده که موضع سال گذشته وی در جریان خانه نشینی احمدی نژاد هنوز فراموش نشده است.

 استاد اخلاق هیات دولت گفته؛ اگرچه رهبر انقلاب در موضوع سوال از رییس دولت صراحتا نظری را بیان نفرمودند، اما نمایندگان نباید منتظر نظر صریح رهبری در این باره باشند بلکه باید از قرائن و شواهد نظر رهبری را کشف و به آن عمل کنند، جناب تهرانی تصریح نموده اند که اگر قرار باشد ما منتظر دستور رهبری بمانیم که وضع خیلی خراب است!

 جالب آن که همین جناب که اکنون مدعی است نیازی به نظر صریح رهبری نیست و نمایندگان باید نظر قلبی رهبری را ابتدا کشف کرده و بعد به آن عمل کنند، سال گذشته در موضوع عزل وزیر اطلاعات در سخنرانی عمومی که خوشبختانه فیلم آن توسط سایت آینده نیوز منتشر شد، اظهار کرد که مخالفت احمدی نژاد با حکم حکومتی کتبی و نظر صریح رهبر انقلاب، ضدیت با ولایت فقیه نیست!

 آقاتهرانی در این سخنرانی با اشاره به جلسه چند ساعته خود با احمدی نژاد، اظهار کرد که در آن دیدار، احمدی نژاد به وی گفته است رهبری حکم عزل وزیر اطلاعات را داده است و او مخالفت کرده؛ آیا این ضد ولایت فقیه است و آقاتهرانی می گوید، نه.

 متن دقیق بخشی از سخنرانی آقاتهرانی درباره جلسه احمدی نژاد با رهبری و نظر آقاتهرانی درباره ضدیت با ولایت فقیه وی:

 پریشب ایشان(احمدی نژاد) می‌گفتند من صحبتی کردم، برداشتن وزیر از اختیارات من هست یا نیست، نمایندگان حق دخالت ندارند. یا درست یا غلط برمیدارم یا می‌ذارم. حضرت آقا باید نظر بدهند و باید عنایت شود. آقا هم یا موافقت می‌کنند یا مخالفت، از این دو حالت که بیرون نیست، اگر موافقت کردن که هیچ، اگر مخالفت کردند من چه وظیفه‌ای دارم؟ من صریحا به حضرت آقا گفتم، اگر ببینم نظر شما است که باشد ولی من نمی‌توانم با او کار کنم، آیا حق انتقاد و گفتن دارم؟

 گفتند: بله حتی به من هم داری.
 گفتم: حق دارم اگر نتونستم حتی استعفا بدهم؟
 گفتند: اگر خواستید.

 خب یک زمانی به من دادند که تا آن زمان فکر کنم، یا استعفا بدهم یا می‌پذیرم، یا نمی‌پذیرم، آقا هر چه تدبیر کرد، این ضد ولایت فقیه است؟

 این حرفی بود که خودش به من زد، گفتم(آقا تهرانی): نه، گفت: پس این شلوغی‌ها ‌ها برای چیه؟ گفتم نمی‌دانم.

 

منبع:+

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود