کد خبر: 2546

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 1 021

تداوم افزايش لجام گسيخته نرخ ارز و سكه قیمت دلار به آستانه 3000 تومان رسید!

چکیده: شايد در يك برهه‌اي خاص براي يكي دو روز قيمت ارز به اندازه 10 درصد افزايش مي‌يافت اما طي چند ماهه گذشته تاكنون بازار به حال خود زها شده و به همين دليل شاهد رشد قيمت ارز تا 100 درصد شده‌ايم! در […]

چکیده:

شايد در يك برهه‌اي خاص براي يكي دو روز قيمت ارز به اندازه 10 درصد افزايش مي‌يافت اما طي چند ماهه گذشته تاكنون بازار به حال خود زها شده و به همين دليل شاهد رشد قيمت ارز تا 100 درصد شده‌ايم!
در تداوم افزايش لجام گسيخته نرخ ارز و سكه در ايران، امروز قيمت ‌ها همچنان روند صعودي خود را طي كرده و ظاهرا هيچ حد و مرزي را هم در مقابل خود نمي‌شناسند!
تا ساعت 12 ظهر امروز در چهارراه استامبول تهران (تقاطع فردوسي- جمهوري) اكثر مراجعه‌كنندگان مشتري خريد بودند تا فروش! به همين دليل هر فروشنده ارز به وسعت و قدرت خود قيمت تعيين مي‌كرد! برخي از صرافي‌ها هم كلا كركره‌ها را پايين كشيده و خريد و فروش نمي‌كنند.
يك دلار آمريكا امروز و تا ساعت مخابره خبر تا 2980 تومان هم به فروش رسيد كه عكس بالا يكي از ويترين‌هاي صرافي‌هاي تهران را نشان مي‌دهد.
از سوي ديگر چند سايت فعال در زمينه طلا و سكه و ارز از امروز غير فعال شده يا بالا نمي‌آيند!
يك صرافي به خبرنگار ما گفت: من در عمرم اين چنين بلبشويي را در بازار ارز نديده بودم. وي ادامه داد: شايد در يك برهه‌اي خاص براي يكي دو روز قيمت ارز به اندازه 10 درصد افزايش مي‌يافت اما طي چند ماهه گذشته تاكنون بازار به حال خود زها شده و به همين دليل شاهد رشد قيمت ارز تا 100 درصد شده‌ايم! وي در مورد اينكه طي روزهاي آينده آيا افزايش بي‌رويه ادامه خواهد يافت يا نه گفت: با اين اوضاعي كه من مي‌بينم و با توجه به قرائن اقتصادي موجود ظاهرا راه برون رفت فوري از اين حالت ملتهب ديده نمي شود

 

 

منبع:19دی 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود