کد خبر: 2667

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 886

واشنگتن‌پست: اسرائیل مرعوب تهدیدات سران ایران شده است

چکیده:  یک روزنامه آمریکایی با اشاره به تهدیدهای ایران برای محو رژیم صهیونیستی، اعلام کرد که تل‌آویو از ذخیره اورانیوم غنی‌شده ایران نمی‌ترسد بلکه نگران تهدیدها برای محو خود است. به گزارش فارس، […]

چکیده:

 یک روزنامه آمریکایی با اشاره به تهدیدهای ایران برای محو رژیم صهیونیستی، اعلام کرد که تل‌آویو از ذخیره اورانیوم غنی‌شده ایران نمی‌ترسد بلکه نگران تهدیدها برای محو خود است.

به گزارش فارس، روزنامه واشنگتن پست در گزارشی اعلام کرد که سران رژیم صهیونیستی مرعوب تهدیدهای ایران شده‌اند و صرفا نگران غنی‌سازی ایران نیستند.

 واشنگتن پست اعلام کرد که آنچه نگرانی شدید و بزرگ اسرائیلی‌ها درباره ایران را سبب شده است، اندوخته روزافزون اورانیوم غنی‌شده یا گسترش پیچیده سیستم موشکی ایران نیست؛ این نگرانی در تهدیدهای سران ایران علیه اسرائیل درباره نابودی اسرائیل است.

 این روزنامه در گزارشی که شنبه (26 آگوست) منتشر کرد به سخنان اخیر احمدی‌نژاد درباره اینکه «موجودیت اسرائیل اهانت به همه بشریت است» و سخنان رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه «هر کس دوستدار آزادی و عدالت است باید برای نابودی رژیم صهیونیستی تلاش کند» و «اسرائیل غده‌ای سرطانی در منطقه است که باید آن را ریشه‌کن کرد» اشاره کرد.

 این روزنامه با بیان اینکه پیش از این از جنوب لبنان و نوار غزه 50 هزار موشک به اسرائیل شلیک شده است، به این احتمال اشاره کرد که ایران ممکن است ضدحمله‌ای موشکی به اسرائیل انجام بدهد و این علاوه بر آن حملاتی است که این روزنامه آن را حملات تروریستی توصیف کرد که در همه جای دنیا می‌تواند اسرائیلی‌ها را هدف قرار بدهد.

 این روزنامه درباره گذر زمان برای اسرائیل بخصوص اینکه مذاکرات اخیر درباره برنامه هسته‌ای ایران در استانبول، بغداد و مسکو شکست خورده است، هشدار داد و مدعی شد که ایرانی‌ها اصل مذاکرات را جدی نمی‌گیرند و راهبرد آنان خرید زمان است.

 بنا بر این گزارش، واشنگتن‌پست در ادامه به نقل از آنتونی کوردزمن تحلیلگر ارشد مرکز مطالعات راهبردی و بین‌المللی پیشنهادی ارائه کرد که اسرائیل باید آن را انجام دهد و آن این است که بهتر است هرگونه ابهام را درباره خطوط قرمز مقاصد آمریکا در خصوص برنامه هسته‌ای ایران از بین ببرد و موعدی نهایی برای مذاکرات بین‌المللی تعیین شود.

 این روزنامه در ادامه به نقل از این تحلیلگر اعلام کرد که «همه گزینه‌ها [در قبال ایران] بد است اما بدتر بی‌اقدامی است».

 

منبع:فارس

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود