کد خبر: 2809

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 923

نماینده حامی دولت: به امثال مرتضوی ها جهت دفاع از نظام در ایام فتنه نیازمندیم

چکیده: برخورد های صورت گرفته با مرتضوی باعث خواهد شد که در آینده و در دروان بحران وفتنه نیز دیگران نیز در دفاع از نظام دچار شک و تردید شوند . عصر ایران- یکی از نمایندگان حامی دولت در مجلس نهم، در […]

چکیده:

برخورد های صورت گرفته با مرتضوی باعث خواهد شد که در آینده و در دروان بحران وفتنه نیز دیگران نیز در دفاع از نظام دچار شک و تردید شوند .

عصر ایران- یکی از نمایندگان حامی دولت در مجلس نهم، در گفتگو با سایت حامی دولت "شبکه ایران"، از برخورد قضایی با سعید مرتضوی به شدت انتقاد کرده و چنین برخوردی را باعث از بین رفتن انگیزه "خدمت به نظام" دانسته است.

احمد بخشایش اردستانی در گفت و گو با شبکه ایران با بیان این مطلب که مرتضوی موافقان و مخالفانی در مجلس دارد،‌خاطر نشان کرد: دربررسی عملکرد مرتضوی، باید به کارنامه او در جریان فتنه توجه داشته باشیم.

وی اضافه کرد: بررسی ها نشان می دهد که اگر هر فرد دیگری به جای مرتضوی، در سمت دادستان تهران قرار داشت، همان دستورات و احکامی را صادر می کرد،‌که وی در آن شرایط حساس صادر کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تأکید بر اینکه به امثال مرتضوی ها جهت دفاع از نظام در ایام فتنه نیازمندیم، بیان داشت: اگر مرتضوی به دلیل حمایتی که از نظام داشته مورد مؤاخذه قرار گیرد، نباید در آینده انتظار دفاع از نظام را از دیگران داشته باشیم.

وی افزود: برخورد های صورت گرفته با مرتضوی باعث خواهد شد که در آینده و در دروان بحران وفتنه نیز دیگران نیز در دفاع از نظام دچار شک و تردید شوند .

بخشایش حکم دیوان عدالت اداری را شبه ناک دانست و گفت: ورود دیوان به مسئله مرتضوی و همسویی آن با استیضاح کنندگان رنگ و بوی سیاسی کاری دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط حساس د اخلی به نظر می رسد که دیوان عدالت اداری در ابطال حکم مرتضوی از سمت ریاست سازمان تامین اجتماعی باید بیشتر دقت می کرد.

 

منبع:عصرایران 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود