کد خبر: 3075

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 790

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی:کارخانه‌ها یا تعطیل شده‌‌ یا روبه تعطیلی اند

چکیده: عضو فراکسیون کارگری مجلس هشتم ادامه داد: با توجه به حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس بانک مرکزی از رییس مجلس درخواست دارم که در مورد وضعیت تعطیلی کارخانجات در محضر مقام معظم رهبری گزارشی […]

چکیده:

عضو فراکسیون کارگری مجلس هشتم ادامه داد: با توجه به حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس بانک مرکزی از رییس مجلس درخواست دارم که در مورد وضعیت تعطیلی کارخانجات در محضر مقام معظم رهبری گزارشی ارائه دهید.

 

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی خطاب به لاریجانی تصریح کرد‌: بانک مرکزی رکن اصلی رسیدگی به وضعیت کارخانجات است، چرا که کارخانجات کشور امروز یا اکثر آن‌ها تعطیل شده‌اند و یا اینکه رو به تعطیلی هستند‌.

به گزارش ایلنا، نادر‌قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در جلسه علنی امروز- سه شنبه- خطاب به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت‌: بانک مرکزی رکن اصلی رسیدگی به وضعیت کارخانجات است، چرا که کارخانجات کشور امروز یا اکثرا تعطیل شده‌اند و یا اینکه رو به تعطیلی هستند‌.

عضو فراکسیون کارگری مجلس هشتم ادامه داد: با توجه به حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس بانک مرکزی از رییس مجلس درخواست دارم که در مورد وضعیت تعطیلی کارخانجات در محضر مقام معظم رهبری گزارشی ارائه دهید.

قاضی‌پور همچنین به اصل ۴۳ قانون اساسی اشاره کرد و گفت‌: تمام بند‌های این اصل راجع به ترکیب و تولیدات کشاورزی، دامی و صنعتی می‌باشد. این در حالی است که رییس‌جمهور در سفر اخیر خود به چین قراردادهایی را برای خرید اجناس انعقاد کردند.

نماینده مردم ارومیه افزود: آیا به این نقطه نرسیده‌ایم که این تولیدات ترمیم شوند و ما به مرحله کفایت برسیم‌.

قاضی‌پور همچنین خطاب به لاریجانی افزود‌: بهتر است توضیح دهید که چرا این همه اجناس چینی وارد کشور می‌شود‌.

رییس مجلس شورای اسلامی نیز پس از بیان اخطار قاضی‌پور گفت‌: اخطار‌ها وارد نیست، چراکه اخطار‌ها باید در رابطه با دستور جلسه باشد و آن هم اگر در دستور جلسه موضوعی مطرح شود وآن موضوع خلاف قانون اساسی باشد و یا اینکه هیات رییسه خلاف قانون عمل کرده باشد. من نمی‌دانم اخطارهای قاضی‌پور در رابطه با کدام یک از خلاف‌های هیات رییسه است و اخطار وی را وارد نمی‌دانم‌. ‌

 

منبع:+ 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود