کد خبر: 3288

تاریخ انتشار: 1391-01-29 - 15:00

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / مطالب دیگران- سیاسی
0
بازدیدها: 1 454

علت غیر قانونی بودن اجرای فاز دوم هدفمندی چیست؟

];dni: رئیس مرکز پژوهشهای مجلس گفت: به دلیل عدم تصویب بودجه سال 91 در مجلس، رئیس جمهور فعلا نمی‌تواند دستور اجرای رسمی مرحله دوم قانون هدفمند کردن یارانه‌ها را صادر کند.    به گزارش انتخاب، احمد […]

];dni:

رئیس مرکز پژوهشهای مجلس گفت: به دلیل عدم تصویب بودجه سال 91 در مجلس، رئیس جمهور فعلا نمی‌تواند دستور اجرای رسمی مرحله دوم قانون هدفمند کردن یارانه‌ها را صادر کند. 

 

به گزارش انتخاب، احمد توکلی در گفتگو با مهر درخصوص احتمال اعلام رسمی اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها توسط رئیس جمهور در گفتگوی تلویزیونی که امشب انجام خواهد شد، گفت: طبیعی است که رئیس جمهور هرچه سریعتر مواضع خود را به صورت شفاف اعلام کند برای مردم مفیدتر خواهد بود.

وی تصریح کرد: با توجه به ضرورت تفاهم بین مجلس و دولت، احمدی نژاد در این برنامه تلویزیونی باید طوری موضع گیری کند که به تفاهم با نمایندگان مردم در مجلس کمک کند.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه اگر رئیس جمهور بخواهد امشب اجرای مرحله دوم قانون هدفمند کردن یارانه ها را اعلام و و از فردا آن را اجرا کند، کار غیرقانونی انجام داده است، گفت: اگر هم احمدی نژاد بخواهد امشب اجرای مرحله دوم قانون هدفمند کردن یارانه ها را اعلام و از اواخر خرداد آن را اجرا کند، باز هم نمی تواند، چون قانون بودجه سال 91 هنوز به تصویب مجلس نرسیده است.

وی افزود: بنابراین رئیس جمهور باید صبر کند تا ابتدا قانون بودجه سال 91 در مجلس مصوب شود و بعد اقدام به اجرای مرحله دوم قانون هدفمند کردن یارانه ها کند.

در همین حال، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی اخیرا در نامه ای به رهبر معظم انقلاب، توقف اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را خواستار شده است.

این در حالی است که دکتر محمود احمدی‌نژاد اخیرا در دیدار اعضای دولت، استانداران و مسئولان دستگاه های اجرایی سراسر کشور با بیان اینکه اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها باید با همان شیوه و به طور جدی در کشور ادامه یابد، گفته است: گام دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها برای اجرا آماده است و همه مسئولان و استانداران باید برای اجرای هر چه بهتر این مرحله آمادگی کامل داشته باشند.

قرار است دکتر محمود احمدی نژاد امشب در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی پس از اخبار سراسری 21 شبکه اول سیما درباره مهمترین مسایل اقتصادی، سیاسی، داخلی و بین‌المللی با مردم به صورت مستقیم سخن بگوید. به نظر می رسد رئیس جمهور در این گفتگو اجرای فاز دوم قانون هدفمند کردن یارانه ها را اعلام کند.

 

منبع: انتخاب 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود