کد خبر: 3309

تاریخ انتشار: 1391-01-26 - 12:08

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / اخبار کتاب
0
بازدیدها: 1 070

حضور ۴۹۳ ناشر دانشگاهی در نمایشگاه بين‌المللي کتاب تهران

چکیده: بخش دانشگاهی بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با ۴۹۳ ناشر و ۵۹ هزار و ۲۳۲ عنوان کتاب میزبان دانشجویان بازدید کننده این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب است.-    به گزارش […]

چکیده:

بخش دانشگاهی بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با ۴۹۳ ناشر و ۵۹ هزار و ۲۳۲ عنوان کتاب میزبان دانشجویان بازدید کننده این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب است.- 

 

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از تعداد ۴۹۳ ناشر بخش دانشگاهی، ۴۲۶ ناشر به صورت مستقل و ۶۷ ناشر که نمایندگی خود را به دیگر ناشران واگذار کرده‌اند، حضور خواهند داشت.

همچنین کمیته ناشران داخلی بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ضمن تعاملی که با اعضای کمیته اجرایی انجام داده‌اند، در نظر دارد تا برای رفاه بیشتر ناشران بخش دانشگاهی مساحت سالن این بخش را نزدیک به ۵۰۰ متر افزایش دهند.

جایگاه خبرنگاران و روابط عمومی نمایشگاه کتاب حفظ شد
بخش‌هایی از نمایشگاه کتاب بیست و پنجم به دلیل عملیات عمرانی موجود در مصلای تهران به فضاهای دیگر منتقل شد.

درپی بازدید وزیران دو وزارتخانه ارشاد و راه و شهرسازی از مصلای تهران، جلسه ستاد اجرایی نمایشگاه کتاب تهران برگزار شد که بر اساس آن مکان برخی از بخش‌های این نمایشگاه نسبت به سال گذشته تغییر کرد.

بر این اساس، بخش‌هایی از نمایشگاه کتاب بیست و پنجم به دلیل عملیات عمرانی موجود در مصلای تهران به فضاهای دیگر منتقل شد. از آن جمله این ‌که، بخش فعالیت‌های جنبی و سرای اهل قلم که هر سال در زیرزمین شبستان واقع بود، امسال در قالب فضاهای دیگر در سازه‌های موقت به کار خود ادامه می‌دهد.

همچنین محل برپایی نماز جماعت و مقر معاونت اجرایی نمایشگاه کتاب در قالب سازه‌های موقت بر پشت بام شبستان مستقر خواهد شد.

جایگاه خبرنگاران و کمیته روابط عمومی و ستاد اطلاع‌رسانی نمایشگاه کتاب تهران، همچنان در‌‌ همان مکان‌های پیشین برپا می‌شود.

نخستین نشست کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران با ستاد اجرایی نمایشگاه کتاب
نخستین جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران با اعضای ستاد اجرایی بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و مدیران و نمایندگان دستگاه‌های مختلف شهری که در نمایشگاه حضور دارند، هفته گذشته در سالن جلسات شورای شهر برگزار شد.

در این نشست که هر ساله در آستانه برپایی نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود، اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر و نمایندگان دستگاه‌های مختلف شهری به همراه مسوولان اجرایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب با بررسی مشکلات و ضعف‌های دوره‌های گذشته، توافق‌هايي را در راستای برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه انجام دادند.

همچنین اعضای ستاد اجرایی بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب نیز به تشریح برخی از فعالیت‌های ویژه‌ که قرار است در این دوره از نمایشگاه انجام شود، پرداختند و با اعضای دستگاه‌های مختلف شهری از جمله سازمان مدیریت بحران شهر تهران، آتش نشانی، اورژانس، هلال احمر و مسوولان سازمان‌های تاکسی‌رانی، اتوبوس‌رانی، مترو، راهنمایی و رانندگی، نیروی انتظامی و سازمان زیباسازی شهر تهران رایزنی‌هایی صورت گرفت.

جلسه بعدی این کمیسیون نیز این هفته در محل برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب واقع در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با پیام «ربع قرن جهاد فرهنگی» از ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۱ در مصلای بزرگ حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

 

منبع:ایبنا 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود