کد خبر: 3415

تاریخ انتشار: 1391-01-17 - 13:21

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / مطالب دیگران- چهره ها / چهره ها
0
بازدیدها: 2 067

همچنان در انتظار امام موسی صدر

چکیده: چه خوش باشد که بعد از انتظاری / به امیدی رسد امیدواری   یادداشت دکتر فاطمه صدر عاملی، خواهر زاده امام موسی صدر هربار که تلاش ها برای روشن شدن سرنوشت امام صدر به نتیجه نمی رسید و ناامیدی […]

چکیده:

چه خوش باشد که بعد از انتظاری / به امیدی رسد امیدواری

 

یادداشت دکتر فاطمه صدر عاملی، خواهر زاده امام موسی صدر

هربار که تلاش ها برای روشن شدن سرنوشت امام صدر به نتیجه نمی رسید و ناامیدی ها بالا می گرفت؛ همه به خود دلداری می دادیم که بالاخره با سقوط قذافی مسئله روشن خواهد شد و امام موسی صدر باز خواهد گشت. هربار که زانوی غم به بغل می گرفتیم که تا به کی هجران و تا به کی دوری ؟ باز با الهام از آموزه های امام موسی صدر از جا بر می خواستیم و می گفتیم قذافی تا ابد نخواهد ماند.
هربار که شکوه استواری همسر امام موسی صدر و مشاهده رنج و غم او غمی چون کوه بر جانمان می ریخت؛ می گفتیم الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم و قذافی بالاخره خواهد رفت.
بهار عربی از راه رسید و شکوفه های شادی در دلمان روئیدن گرفت و گفتیم بالاخره نوبت لیبی هم خواهد رسید. از اولین لحظات شورش مردم لیبی با تب و تاب لحظه شماری می کردیم که بالاخره وعده دیدار نزدیک شده است و انتظار به پایان خواهد رسید. گاهی از خبری شادمان می شدیم و گاه از گفتگوئی افسرده. این تب و تاب و شور و اشتیاق مدت ها به طول انجامید ؛ تا بالاخره قذافی رفت و چشمان منتظر ما همچنان بر در است.
باز دوباره رفت و آمدهای گروه های مختلف اغاز شده است . یک روز خبر دستگیری فردی که متهم به زندانبانی امام بوده است خوشحالمان می کند و روز دیگر خبر فرار چند متهم دیگر به خارج از لیبی نگرانمان می سازد. یک روز از خبر کشف زندانی دیگر شاد گشته و روز دیگر خبر عدم تسلط دولتمردان جدید به مناطقی تحت اشغال شورشیان و عشایر طرفدار قذافی ؛ همچنان در حالتی میان خوف و رجاء نگاهمان می دارد.
بازهم باید رنج بی خبری خود را با این توصیه که انتشار دستاوردهای جستجو ها و تحقیقات جدید ادامه پیگیری ها را با خطری جدی مواجه می کند؛ بر خود هموار سازیم و همچنان چشم انتظار خبر صاحب خبری شویم که ما را از بی خبری به در آورد.
چه خوش باشد که بعد از انتظاری / به امیدی رسد امیدواری

 

منبع:خبرانلاین 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود