کد خبر: 3658

تاریخ انتشار: 1391-01-04 - 12:46

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / بین الملل
0
بازدیدها: 1 139

مالکی: 2 افسر ارتش عراق در انفجارهای اخیر دست داشتند

چکیده: وی خاطر نشان کرد : تا زمانی که برخی شرکای روند سیاسی به دست داشتن در اقدامات جنایتکارانه متهم هستند، عراق هرگز به ثبات امنیتی 100 درصد نخواهد رسید.   نخست وزیر عراق با افشای دست داشتن دو […]

چکیده:

وی خاطر نشان کرد : تا زمانی که برخی شرکای روند سیاسی به دست داشتن در اقدامات جنایتکارانه متهم هستند، عراق هرگز به ثبات امنیتی 100 درصد نخواهد رسید.

 

نخست وزیر عراق با افشای دست داشتن دو افسر بلندپایه ارتش در انفجارهای سه شنبه خونین تصریح کرد به دلیل دخالت برخی شخصیتهای سیاسی در این اقدامات مجرمانه، عراق به ثبات کامل نرسیده است.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های عراق، نوری المالکی گفت : دو افسر بلندپایه ارتش عراق در انفجارهای سه شنبه عراق دست داشته اند.

وی خاطر نشان کرد : تا زمانی که برخی شرکای روند سیاسی به دست داشتن در اقدامات جنایتکارانه متهم هستند، عراق هرگز به ثبات امنیتی 100 درصد نخواهد رسید.

مالکی گفت : قانون عراق باید درباره هر مجرمی با هر پست و مقام و عنوان اجرا شود، روند سیاسی عراق برگشت ناپذیر است و عراق روز به روز شاهد بهبود چشمگیر در تمام ابعاد است.

نخست وزیر عراق خاطر نشان کرد : نشست سران عرب در موعد مقرر با مشارکت رهبران عرب برگزار خواهد شد که این به نوبه خود یک دستاورد و موفقیت برای دولت عراق است.

خاطر نشان می شود در انفجارهای تروریستی همزمان در چند شهر عراق به ویژه در کربلای معلی، حدود 60 نفر کشته و بیش از 200 نفر دیگر زخمی شدند.

اشاره نخست وزیر عراق به برخی اعضای فهرست العراقیه از جمله طارق الهاشمی معاون رئیس جمهوری عراق است که به اتهام دست داشتن در اقدامات تروریستی تحت پیگرد دستگاه قضایی عراق قرار دارد، اما از زمان اعلام حکم بازداشتش به منطقه کردستان عراق گریخته و از تسلیم خود خودداری می کند.

 

منبع:مهر 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود