کد خبر: 3836

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / اخبار و مسائل کتاب
0
بازدیدها: 855

جشن‌نامه یک‌سالگی مجمع ناشران انقلاب اسلامی/5 بایرامی:مجمع ناشران انقلاب اسلامی اعتماد مخاطب را جلب کند

چکیده:  هرچند سال گذشته سال آغازین فعالیت های مجمع ناشران بود اما یک ساله شدن این مجمع نشانه ای است بر این که مجمع ناشران افق روشنی در پیش رو دارد و انشالله آینده آن روشن خواهد بود.   به گزارش […]

چکیده:

 هرچند سال گذشته سال آغازین فعالیت های مجمع ناشران بود اما یک ساله شدن این مجمع نشانه ای است بر این که مجمع ناشران افق روشنی در پیش رو دارد و انشالله آینده آن روشن خواهد بود.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، «منا نشر» محمدرضا بایرامی نویسنده و برنده جایزه های مار کبری آبی و گرانبهاترین خرس طلائی سوئیس و همچنین جایزه کتاب سال سوئیس در گفتگویی با این پایگاه اطلاع رسانی در آستانه یک ساله شدن فعالیت های مجمع ناشران انقلاب اسلامی در این خصوص اظهار داشت: اساس حرکت مجمع ناشران انقلاب اسلامی حرکت فرخنده ای است به شرطی که دچار آفت نشوند و بتواند روند صحیح نشر و طرح و تولید کتاب را با کیفیت انجام دهد.

این نویسنده کشورمان با تاکید بر لزوم اعتماد سازی به مخاطب و نگاه داشتن اعتماد مخاطب با تولید آثار قابل قبول توسط مجمع ناشران انقلاب اسلامی گفت: باید در حوزه تولید و نشر کتاب به اعتماد مخاطب احترام گذاشت، چرا که مخاطب با تهیه اثری از تولیدات مجمع ناشران انقلاب اسلامی به این مجمع اعتماد کرده و باید اعتماد وی در مراحل بعدی نشر و تولید کتاب های فاخر دیگر نگاه داشته شود.

بایرامی تصریح کرد: اگر یک بار مخاطب اعتماد کرده و اثری از تولیدات مجمع را تهیه کرده و خوراک خوبی دریافت نکرد، طبیعی است که اعتماد او سلب می شود، مجمع ناشران انقلاب اسلامی باید بیش از هرچیز دیگری به سمت تخصصی تر کردن ارزش ها پیش برود، به این معنی که اگر در حوزه ادبیات فعالیتی دارد، بهتریان آثار ادبی را منتشر نماید و در دیگر ژانرها و گونه های ادبی و هنری نیز به همین صورت فعالیت کند.

برنده جایزه مار کبری سوئیس در پایان خاطرنشان کرد: مجمع ناشران انقلاب اسلامی به هر حال توجه داشته باشد آثاری را منتشر نماید که شایسته ترویج است و بر روی هر کتابی سرمایه گزاری نکند تا همچنان مخاطب به تولیدات این مجمع اعتماد خود را از دست ندهد.

 

منبع:منا 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود