کد خبر: 3888

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / اخبار کتاب
0
بازدیدها: 1 156

پرویز:تجمیع آثار نویسندگان متعهد انجمن قلم به کوشش انتشارات سوره مهر

چکیده:  رئیس هیئت مؤسس انجمن قلم ایران از انجام مذاکره با انتشارات سوره مهر برای انتشار آثار نویسندگان و شاعران فعال و متعهد این انجمن از سوی این انتشارات خبر داد.   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی […]

چکیده:

 رئیس هیئت مؤسس انجمن قلم ایران از انجام مذاکره با انتشارات سوره مهر برای انتشار آثار نویسندگان و شاعران فعال و متعهد این انجمن از سوی این انتشارات خبر داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی " منا نشر"، محسن پرویز، رئیس هیئت مؤسس انجمن قلم ایران، با اشاره به فعالیت‌های اخیر این انجمن در ماه‌های اخیر، گفت: یکی از مسائلی که اخیراً مطرح شده و در دست بررسی است، انجام مذاکره با انتشارات سوره مهر برای چاپ و انتشار آثار این انجمن است.

وی ادامه داد: تجمیع آثار نویسندگان متعهد در یک انتشارات می‌تواند علاوه بر ارتقای سطح کیفی آثار، در اطلاع‌رسانی و جذب مخاطبان نیز مؤثر باشد. اگر آثار نویسندگان متعهد در یک انتشارات به چاپ برسد، می‌تواند به مخاطبان در انتخاب اثر کمک کند. به عنوان نمونه، اگر سبک و سیاق نوشتاری یک نویسنده، مخاطب را جذب کند، سبب تشویق مخاطب به مطالعه دیگر آثار نویسنده مورد نظر می‌شود که تجمیع آثار نویسندگان متعهد در یک انتشارات می‌تواند به انتخاب آثار و پیشگیری از سردرگمی مخاطب کمک مؤثری کند.

رئیس هیئت مؤسس انجمن قلم ایران به ابعاد مختلف همکاری انجمن با انتشارات سوره مهر اشاره و تصریح کرد: این همکاری ابعاد مختلفی دارد؛ چاپ آثار نویسندگان انجمن قلم ایران در حوزه‌های مختلف دینی، انقلابی، آئینی، اجتماعی و ...، بازچاپ آثار منتشر شده، توزیع کتاب‌های چاپ شده و ... از جمله مواردی است که به شرط توافق، با همکاری میان انجمن قلم ایران و انتشارات سوره مهر انجام می‌شود.

پرویز، درباره آثار مورد نظر در این طرح، گفت: این طرح شامل آثاری که از سوی نویسندگان متعهد نوشته شده است، می‌شود. این نوع آثار چون از سوی نویسندگان و شاعران متعهد به رشته تحریر درآمده است، برای جامعه مخرب نیست و علاوه بر این، از نظر ساختار و محتوا نیز حائز اهمیت هستند.

یادآور می‌شود، از اقدامات اخیر انجمن قلم ایران نگارش نامه‌ای به دو وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش برای تألیف کتب درسی با موضوع انرژی هسته‌ای بوده است. این طرح به منظور استحکام بنیان‌های این دانش در کشور و ارائه توانمندی‌های داخلی در زمینه انرژی هسته‌ای انجام شده است

 

منبع: منا 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود