کد خبر: 3829

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / گوناگون
0
بازدیدها: 1 194

رئیس سازمان وظیفه عمومی خبر داد بخشش اضافه خدمت مشمولان غایب

چکیده: رئیس سازمان وظیفه عمومی گفت: با اجرای قانون جدید خدمت وظیفه عمومی اضافه خدمت مشمولان غایب در صورتی‌که وضعیت خدمتی خود را تا تاریخ سوم خرداد ماه سال 91 مشخص کنند بخشیده خواهد شد.   به […]

چکیده:

رئیس سازمان وظیفه عمومی گفت: با اجرای قانون جدید خدمت وظیفه عمومی اضافه خدمت مشمولان غایب در صورتی‌که وضعیت خدمتی خود را تا تاریخ سوم خرداد ماه سال 91 مشخص کنند بخشیده خواهد شد.

 

به گـزارش خبرنگار انتظامی فارس، سردار سید حمید صدرالسادات با اشاره به تصویب قانون جدید خدمت وظیفه عمومی در تاریخ 22 آبان سال جاری و اجرایی شدن آن از تاریخ مذکور بیان داشت: بر اساس دستورالعمل ابلاغی ستاد کل نیروهای مسلح مشمولان غایبی که تا تاریخ ۲۲ آبان ۹۰ مرتکب غیبت شده‌اند و خود را تا تاریخ سوم خرداد ماه سال 1391 به منظور انجام خدمت دوره ضرورت معرفی کنند اضافه خدمت آنان بخشیده خواهد شد، در غیر این صورت مطابق قانون جدید خدمت وظیفه عمومی با آنان برخورد می‌شود.

رئیس سازمان وظیفه عمومی در ادامه با بیان اینکه بر اساس این ابلاغیه اضافه خدمت سنواتی همه کارکنان وظیفه حین آموزش و در حال خدمت سربازی بخشیده می‌شود گفت: دو سوم اضافه خدمت کارکنان وظیفه‌ای که تا تاریخ ۲۲ بهمن امسال دارای این نوع تنبیه انضباطی هستند هم بخشیده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در قانون جدید خدمت وظیفه عمومی برای مشمولانی که در موعد مقرر برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی مراجعه نکنند از سه تا شش ماه اضافه خدمت به عنوان تنبیه و مجازات در نظر گرفته شده است، ادامه داد: مشمولانی که با سه ماه تأخیر وضعیت خدمتی خویش را مشخص کنند با سه ماه اضافه خدمت و مشمولانی که بیش از سه ماه تأخیر دارند با شش ماه اضافه خدمت مجازات خواهند شد و در صورتی که تأخیر بیش از یک سال داشته باشند فراری محسوب و ضمن دستگیری به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

صدرالسادات تاکید کرد: از آنجا که مهلت مقرر شده برای بخشش اضافه خدمت مشمولان غایب قابل تمدید نیست لذا برای بهره‌مندی از این امتیاز و مواجه نشدن با تبعات ذکر شده و محرومیت‌های حاصل از غیبت در قانون جدید خدمت وظیفه عمومی هر چه سریعتر به منظور تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خویش به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه کنند.

 

منبع:فارس 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود