کد خبر: 3929

تاریخ انتشار: 1390-12-12 - 12:53

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / مطالب دیگران- سیاسی
0
بازدیدها: 826

ایت الله صافی : باید مجلسی مستقل و شجاع داشته باشیم که به فکر مردم باشد /افراد متفکر انتخاب شوند

چکیده:  امروز باید مجلسی مستقل و شجاع داشته باشیم که به فکر مردم باشند نه به فکر دنیا طلبی و امیدواریم در همه جهات فرهنگی و اقتصادی نمایندگان برنامه ریزی داشته باشند تا همیشه در ترقی باشیم و رضایت […]

چکیده:

 امروز باید مجلسی مستقل و شجاع داشته باشیم که به فکر مردم باشند نه به فکر دنیا طلبی و امیدواریم در همه جهات فرهنگی و اقتصادی نمایندگان برنامه ریزی داشته باشند تا همیشه در ترقی باشیم و رضایت حضرت ولی عصر (عج) را مد نظر قرار دهیم.

 

آیت الله صافی گلپایگانی پس از شرکت در انتخابات مجلس نهم با اظهار امیدواری به برگزاری موفق انتخابات، گفت: کسانی که این مسئولیت بسیار خطیر را به عهده می گیرند باید به اهمیت این جایگاه توجه ویژه ای داشته باشند و از امروز که آنها انتخاب می شوند مسئولیت سنگینی بر دوش آنها نهاده می شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید، با انداختن رای خود به صندوق شماره 409 گفت: امیدواریم این انتخابات تحت عنایت حضرت ولیعصر (عج) با موفقیت برگزار شود.

وی افزود: مردم افراد متعهد، مومن و غمخوار جامعه و متوجه به امور داخلی و خارجی را انتخاب کنند تا سبب عظمت، شکوه ، استقلال، انقلاب اسلامی شود.

وی خطاب به نمایندگان مجلس تاکید کرد: نمایندگی تکلیفی بسیار سنگین است و نباید آن را آسان دانست کسی که این مسئولیت را قبول می کند باید در امور مختلف مسئولیت پذیر باشد به فکر مردم، فقرا، محرومان و به دنبال رفع نواقص و نقاط ضعف همچون گرانی و گرفتاری های مردم باشند. همه جهات را ببینند و به نظام و انقلاب و مردم خدمت کنند.

این مرجع تقلید گفت: کسانی که این مسئولیت بسیار خطیر را به عهده می گیرند باید به اهمیت این جایگاه توجه ویژه ای داشته باشند و از امروز که آنها انتخاب می شوند مسئولیت سنگینی بر دوش آنها نهاده می شود.

وی یاد آور شد: باید این افراد به دنبال ترویج اسلام و مکتب اهل بیت باشند و بدانند که پسوند اسلامی که برای این کشور انتخاب شده است عنوانی بسیار حساس و با معنا و مفهوم است.

آیت الله صافی گلپایگانی تصریح کرد: پسوند اسلامی معنای مقدسی دارد که برای آن عنوان شده است و همچنین برای سایر عناوین همچون مجلس شورای اسلامی پیام فراوانی با خود دارد.

وی افزود: تا این عنوان اسلامی برای کشور ما وجود دارد با همه مشکلات و سختی هایی که مردم پیش روی دارند مردم پای صندوق های رای می آیند و حتی در 22 بهمن حضور می یابند و از نظام و انقلاب دفاع می کنند و اینها همه به خاطر عنوان اسلامی است که مردم اینگونه حضور پیدا می کنند.

وی تصریح کرد: تا زمانی که متعهد به این عنوان اسلامی باشیم مردم پشتیبانی می کنند زیرا اگر عنوان ملی و وطن را برمی گزیدیم کسی در جبهه ها حضور نمی یافت. همین عنوان اسلامی است که جامعه ما را در جهان با شکوه نشان می دهد.

این مرجع تقلید یاد آور شد: همه باید به سنت های اسلامی پایبند باشیم و برای حفظ آن تلاش کنیم تا در گوشه ای خدشه ای وارد نشود امیدواریم امور به گونه ای پیش رود که موجب خشنودی حضرت ولیعصر(عج) را فراهم کند.

وی گفت: امروز باید مجلسی مستقل و شجاع داشته باشیم که به فکر مردم باشند نه به فکر دنیا طلبی و امیدواریم در همه جهات فرهنگی و اقتصادی نمایندگان برنامه ریزی داشته باشند تا همیشه در ترقی باشیم و رضایت حضرت ولی عصر (عج) را مد نظر قرار دهیم.

 

منبع: خبرانلاین 

 


 

 

 

 


تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود