کد خبر: 3803

تاریخ انتشار: 1390-12-10 - 14:07

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / اخبار کتاب
0
بازدیدها: 2 527

حضور «والدين و مربيان مسوول» در بازار كتاب

چکیده: كتاب «والدين و مربيان مسوول» نوشته رضا فرهاديان از سوي موسسه بوستان كتاب تجديد چاپ شد   به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اين اثر، موضوع تعليم و تربيت را كه اساس سازنده جامعه‌اي بالنده […]

چکیده:

كتاب «والدين و مربيان مسوول» نوشته رضا فرهاديان از سوي موسسه بوستان كتاب تجديد چاپ شد

 

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اين اثر، موضوع تعليم و تربيت را كه اساس سازنده جامعه‌اي بالنده و پوياست، براي آشنايي والدين و مربيان پرورشي، بررسي كرده است.

حجت‌‌الاسلام رضا فرهاديان كه از مولفان در امر تعليم و تربيت است، هفت كتاب در اين زمينه به چاپ رسانده و اينك يكجا و در يك جلد، اين هفت كتاب را گردآوري كرده است.

مولف كتاب در ابتداي اين اثر درباره نقش و اساس تربيت خانوادگي تاكيد مي‌كند: «دريافت بينش صحيح از كتاب منوط به اين رويكرد است كه؛ اساس تربيت درست خانوادگي بر اقتدار صحيح والدين در امر تربيت استوار است و اقتدار منطقي بستگي به شيوه برخورد در دلسوزي و مهرباني در عين اعمال سخت‌گيري و قاطعيت در حيطه قوانين و مقررات و انتظارات معقول والدين و مربيان نهفته است.»

در بخشی از يادداشت ناشر نيز درباره نقش سازنده والدين و مربيان چنين آمده است: «شالوده يك جامعه سالم و پويا با تعليم و تربيت درست شكل مي‌گيرد و والدين و مربيان در اين ميان نقشي سازنده و اساسي دارند. براي دستيابي به اين هدف، كتاب "والدين و مربيان مسوول" تاليف شده است. اين اثر ويراسته و بازپرداخت كتاب‌هاي: "آنچه يك جوان بايد بداند (ويژه پسران)"، "آنچه يك جوان بايد بداند(ويژه دختران)"، "آنچه والدين و مربيان بايد بدانند"، "آنچه معلمان و مربيان بايد بدانند"، "تربيت برتر"، "طرح ارتباط اوليا و مربيان در پرورش اخلاقي دانش‌آموزان"، "آنچه درباره كودكان و نوجوانان بايد بدانيم" است.»

اثر حاضر، در 11 فصل به سامان رسيده است. تربيت، تربيت فرزند و مراحل رشد او، دوران بلوغ جوان، انحرافات جنسي و راه درمان آن، مسووليت تربيت، روش‌هاي ارتباط با كودكان و نوجوانان، مراحل شكل‌گيري مقررات اخلاقي در كودكان و نوجوانان، نقش ارزشيابي تحصيلي در شخصيت كودكان، زمينه‌هاي پرورش شخصيت نونهالان، عوامل كاربردي در احياي كرامت نفس فرزندان و نكات مهم كاربردي در تربيت كودكان و نوجوانان، عناوين فصول اين اثرند.

چاپ چهارم كتاب «والدين و مربيان مسوول» با شمارگان 8000 نسخه، 396 صفحه و به بهاي 67000 ريال راهي بازار كتاب شده است.

 

منبع: ایبنا 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود