کد خبر: 3997

تاریخ انتشار: 1390-12-05 - 18:22

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / فضای مجازی / رسانه مطبوعات
0
بازدیدها: 1 847

سایت شفقنا (همکاری های خبری شیعه) فعالیت آزمایشی خود را از نجف اشرف آغاز کرد.

چکیده:  این رسانه هدف خود را ساماندهی "منبع متمایز و مطمئن و مرجع بزرگ خبری و تحلیلی " برای رسانه های رو به گسترش دینی دانسته است./در این سایت زبان عربی از نجف اشرف ، زبان فارسی از تهران، زبان ترکی […]

چکیده:

 این رسانه هدف خود را ساماندهی "منبع متمایز و مطمئن و مرجع بزرگ خبری و تحلیلی " برای رسانه های رو به گسترش دینی دانسته است./در این سایت زبان عربی از نجف اشرف ، زبان فارسی از تهران، زبان ترکی از استانبول و زبان انگلیسی از کشمیر تغذیه شده ومطالب هر زبان متفاوت و متناسب با نیاز مخاطبان است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 شفقنا برنامه ی این رسانه را "گسترش فرهنگ ناب اسلام و معارف آگاهی بخش اهل بیت (علیهم السلام)، معرفی چهره ی جامع و اخلاقی دین، ارتباط موثر تر جهان اسلام، گفت و گوی سازنده درون دینی و بین دینی، پوشش فتاوا و دیدگاه های مراجع عظام تقلید، انعکاس اندیشه های روحانیت و فرهیختگان مذهبی، تبیین نیازها و مطالبات مردم، پیگیری رویدادهای کشورهای اسلامی و آخرین تحولات جامعه ی مسلمانان در نقاط دیگر جهان و نیز پاسداری از میراث معنوی و تاریخی اسلام و دفاع از حقوق دینداران و آزادگان" بدون جانبداری های مرسوم سیاسی و تعلقات حزبی معرفی کرده است.

خوشبختانه به یاری خداوند متعال موج بیداری مسلمانان و رویکرد مثبت به تشیع ناب علوی از شاخصه های سه دهه ی اخیر منطقه و جهان است. در این حال تهاجمات سازمان یافته در عرصه ی بین الملل به ارزش ها و مقدسات دینی، اقدامات ارهابیون در تخریب چهره ی اسلام، تلاش افراطیون و متهتکان در تعمیق شکاف های مذهبی و نیز بدعت آفرینی های خطرناک منحرفان از مهمترین تهدیدات پیش روی مسلمانان بوده که برای لحظه ای نیز متوقف نگردیده است. لذا ضرورت دارد تا رسانه های دینی بیش از پیش با آگاهی بخشی و جامع نگری، آینده ی حضور افتخار آمیز مسلمانان و مجد و عظمت کشور های اسلامی را تضمین نمایند. شفقنا امید دارد با همکاری شخصیت های آگاه و متعهد حوزوی و دانشگاهی و همراهی عموم دینداران، گامی مثبت و اعتدال آفرین در این راستا برداشته و به منبعی مستقل، مطمئن، منصف، جامع و صادق در عرصه ی اطلاع رسانی دینی تبدیل شود به ویژه آنکه گسترش تکنولوژی ارتباطی فرصتی کم نظیر برای آگاهی بخشی در سطح جهانی فراهم آورده است.

این سایت "چند رسانه ای" و به چهار زبان فارسی، عربی، ترکی و انگلیسی می باشد و هر زبان از سرویس های جهان اسلام، بین دینی، مرجعیت ، فقه و حقوق، و عمومی تشکیل شده است.

زبان عربی از نجف اشرف ، زبان فارسی از تهران، زبان ترکی از استانبول و زبان انگلیسی از کشمیر تغذیه شده ومطالب هر زبان متفاوت و متناسب با نیاز مخاطبان است.

 

این سایت در آدرس شفقنا دات کام www.shafaqna.com قابل دسترسی است.

 

 

سایت شفقنا (همکاری های خبری شیعه) فعالیت آزمایشی خود را از نجف اشرف امروز جمعه پنجم اسفند آغاز کرد. فعالیت رسمی شفقنا با شعار "کونوا احرارا" همزمان با ولادت حضرت امام حسن عسگری (ع) آغاز خواهد شد.

 

منبع: انتخاب 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود