کد خبر: 4231

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / مطالب دیگران- سیاسی
0
بازدیدها: 966

لاريجانی تأکيد کرد: هيچ گاه به اندازه امروز نيازمند وحدت و يکپارچگی نبوديم

چکیده: کسانی که امروز به دنبال اتهام زنی و تخريب ديگران هستند مصالح ملی را نمی‌فهمند و اين عده نمی‌توانند عنوان کنند که پيرو رهبری هستند چرا که رهبری اينگونه مشاجرات سياسی را قبول ندارند.   رئيس […]

چکیده:

کسانی که امروز به دنبال اتهام زنی و تخريب ديگران هستند مصالح ملی را نمی‌فهمند و اين عده نمی‌توانند عنوان کنند که پيرو رهبری هستند چرا که رهبری اينگونه مشاجرات سياسی را قبول ندارند.

 

رئيس مجلس شورای اسلامی با بيان اينکه در تاريخ انقلاب اسلامی هيچ گاه به اندازه امروز نيازمند وحدت و يکپارچگی نبوديم اظهار داشت: گروه‌های سياسی بايد گذشت کنند و انتخابات را به مشاجره تبديل نکنند.

علی لاريجانی شامگاه شنبه در مراسم جشن پيروزی انقلاب اسلامی که سالن اجتماعات مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) قم برگزار شد، با اشاره به سخنان رهبرمعظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته گفت: اين سخنرانی جزو بليغ ترين بيانات رهبر انقلاب بود.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه به موضوع وحدت تأکيد داشتند که اين امر همان سخن امام راحل بود.

نماينده مردم قم در مجلس، بيانات رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه را منشور دقيقی برای ملت ايران توصيف کرد و ابراز داشت: رهبر انقلاب تأکيد داشتند که بايد دشمن را به درستی شناخت و بر روی اصول پافشاری کرد و به مسائل اصلی کشور توجه داشت.

نقد عملکردها بايد در مسير عقلانيت باشد

وی تصريح کرد: وقتی دشمنان خارجی که دندانهايش را برای ملت ما تيز کرده‌اند را مشاهده می‌کنيم بايد به موضوع وحدت توجه بيشتری داشته باشيم

رئيس مجلس افزود: اختلاف نظر بين مسئولان نبايد به دشمنی تبديل شود و نقد عملکردها نيز بايد در مسير عقلانيت و عاقلانه باشد.

لاريجانی در ادامه گفت: دشمنان با ملت ايران مشکل دارند و در اين زمينه تلاش می کنند تا درآمد های کشور را با تحريم نفت، کاهش دهند که رهبر انقلاب نيز در اين زمينه اعلام کردند ملت ايران نيز به موقع تهديدهای خود را علمی خواهد کرد.

حرام است که بدنبال دسيسه‌های سياسی باشيم

رئيس مجلس شورای اسلامی با بيان اينکه در برابر چنين دشمنی که برای کشور دندان تيز کرده است حرام است که بدنبال دسيسه‌های سياسی باشيم افزود: بايد همه مسئولان تلاش خود را در مسير آبادانی کشور صرف کنند.

وی با بيان اينکه در آستانه انتخابات مشاجره‌های سياسی در کشور بيشتر خواهد شد افزود: رهبر انقلاب به شورای نگهبان و احزاب و گروه‌های سياسی توصيه‌های به جايی داشتند که نبايد در اين مسير بدنبال اتهام زنی باشيم.

تخريب کنندگان مصالح ملی را نمی فهمند

رئيس قوه مقننه تاکيد کرد: کسانی که امروز به دنبال اتهام زنی و تخريب ديگران هستند مصالح ملی را نمی‌فهمند و اين عده نمی‌توانند عنوان کنند که پيرو رهبری هستند چرا که رهبری اينگونه مشاجرات سياسی را قبول ندارند.

وی با بيان اينکه در تاريخ انقلاب اسلامی هيچ گاه به اندازه امروز نيازمند وحدت و يکپارچگی نبوديم اظهار داشت: گروه‌های سياسی بايد گذشت کنند و انتخابات را به مشاجره تبديل نکنند.

 

منبع: 19دی 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود