کد خبر: 4422

تاریخ انتشار: 1390-11-02 - 22:23

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / بین الملل
0
بازدیدها: 1 064

پس از «بن علی»، «حسنی مبارک» و «معمر قذافی» «علی عبدالله صالح» هم رفت

چکیده: دیکتاتور یمن از این کشور خارج شد و پیش از خروج از مردمی که خواهان اعدامش هستند، حلالیت خواست و درخواست کرد که او را به دلیل اشتباهاتش ببخشند.   به گزارش «تابناک»، برخی از شبکه‌ها در خبری […]

چکیده:

دیکتاتور یمن از این کشور خارج شد و پیش از خروج از مردمی که خواهان اعدامش هستند، حلالیت خواست و درخواست کرد که او را به دلیل اشتباهاتش ببخشند.

 

به گزارش «تابناک»، برخی از شبکه‌ها در خبری فوری از خروج دیکتاتور یمن از کشورش خبر دادند. این شبکه‌های خبری اعلام کردند که «علی عبدالله صالح» به مسقط پایتخت عمان رفت تا پس از چند روز توقف در آنجا، برای درمان به ایالات متحده آمریکا برود.

«عبدالحفیظ نهاری»، معاون سخنگوی حزب حاکم یمن نیز در گفت‌وگو با «العربیه» خبر سفر «علی عبدالله صالح» به مسقط را تأیید کرد.

گفتنی است، پیش از این اعلام شده بود که «علی عبدالله صالح» پس از درمان، برای پناهنده شدن در کشور امارات متحده عربی، به همراه پنجاه تن از اعضای خانواده‌اش، راهی شهر أبوظبی خواهد شد. اسباب و لوازم دیکتاتور یمن و همراهانش، نزدیک دو هفته پیش با یک کشتی به امارات فرستاده و در قصری که قرار است در آن اقامت کند، چیده شد.

در همین حال، ساعاتی پیش، خبرگزاری رسمی یمن اعلام کرد که «علی عبدالله صالح» امروز به طور غیر منتظره از این کشور خارج شد و پیش از خروج از مردم کشورش که خواهان اعدامش شده‌اند، حلالیت خواست و درخواست کرد که او را به دلیل اشتباهاتش ببخشند.

خبرگزاری رسمی یمن همچنین مدعی شد، «علی عبدالله صالح» پس از مداوا در آمریکا، برای رهبری حزبش به کشور بازخواهد گشت.

در همین راستا، «احمد الصوفی»، مسئول اطلاع‌رسانی دفتر ریاست جمهوری یمن گفت: «علی عبدالله صالح» برای درمان به آمریکا رفته و ممکن است، وی پیش از انتخابات ریاست جمهوری برای مشارکت در موفقیت آن برگردد.

درخواست دیکتاتور یمن از مردم این کشور برای بخشش در حالی است که مردم یمن در تظاهراتی گسترده خواستار محاکمه و اعدام وی به سبب ارتکاب جنایات هولناک در حق معترضان شده‌اند. 

 

منبع: تابناک 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود