کد خبر: 5794

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: تازه های کتاب و نشر / فرهنگ و مدیریت فرهنگی / یادداشت مدیرمسئول / سازمان های فرهنگی
+1
بازدیدها: 1 187

تبریک به مناسبت سراسری شدن انتشار 19دی قم

در سایت روزنامه 19دی این خبر خوش امده که انتشار سراسری آن مورد موافقت هیئت نظارت برمطبوعات قرار گرفته و به زودی در سراسر کشور منتشر می شود.(اینجا)   این رویداد مسرت بخش را به تمام دست اندرکاران آن […]

در سایت روزنامه 19دی این خبر خوش امده که انتشار سراسری آن مورد موافقت هیئت نظارت برمطبوعات قرار گرفته و به زودی در سراسر کشور منتشر می شود.(اینجا)  

این رویداد مسرت بخش را به تمام دست اندرکاران آن روزنامه ارزشمند خصوصا صاحب امتیاز ومدیر مسئول آن جناب آقای مرتضی داستانی صمیمانه تبریک می گویم.


جناب آقای داستانی را بیش از 30 سال ، یعنی از اولین ماه های حضور در شهر مقدس قم می شناسم.در تمام این مدت ایشان را چهره ای فرهنگی و هوشمند در مسائل فرهنگی ،اجتماعی وسیاسی یافتم. وجهه همت ایشان حرکت در مسیر اصیل انقلاب اسلامی با درک صحیح از شرایط  و عمق مواضع و جریان های فکری سیاسی. با کنشی به موقع بدون افراط و تفریط. نه فریب شعارهای روشنفکرانه را خورد ونه از تزویر تازه به دوران رسیده ها هراسی. حرکت برخط اصیل انقلاب اسلامی، حفظ جایگاه اصیل ولایت فقیه وروحانیت، حساس نسبت به انحرافات، حتی در جزیی ترین انحرافات.


قبل از انتشار 19دی از مدیران ومسئول نمایندگی روزنامه جمهوری اسلامی درقم بود. همچنان که روزنامه جمهوری اسلامی اولین ثمره وتجربه انقلاب اسلامی در کشور بود، نمایندگی ان درقم ومیان طلاب از جایگاه ویژه ای برخوردار بود. جنس این روزنامه از نوع سایر مطبوعات محصول انقلاب اسلامی در قم بود. صفحه حوزه اولین تجربه روزنامه نگاری گروهی از فضلای پرشور و علاقه مند به خط اصیل انقلاب بود. بدون تردید تلاش آقای داستانی همرا با سایر همکاران شان از درخشان ترین فعالیت مطبوعاتی حوزه علمیه قم و انقلاب اسلامی است.


انتشار روزنامه از جهتی نسبت به مجلات تخصصی از ظرافت وحساسیت فوق العاده تری برخوردار است. اعلم موضع و حرکت براین خط اصیل در حوادث سنگین در سال های طولانی که در مواردی شناخت عمق مسائل نیاز به بررسی دقیق تر را دارد،کاری طاقت فرساست که بدون عنایت الهی نمی توان در ان سربلند ماند.

انتشار 19دی به عنوان اولین روزنامه قم، خاستگاه انقلاب، از حساسیتی به مراتب بیشتر برخوردار است. تجربه ایشان درهمکاری با روزنامه جمهوری اسلامی تجربه ای ارزشمند برای توفیق در این راه برای ایشان بود. این نشریه در این 13سال خوشبختانه توانسته است به وظیفه خود عمل کند.

انتشار سراسری آن، بازتاب وسیع تر اخبار قم را به دنبال خواهد داشت که صد البته دقت بیشتر ایشان را می طلبد. با آرزوی توفیق ایشان در این راه. بمنه وکرمه. والسلام. سیدمحمدکاظم شمس. مدیرانتشارات کتاب ناب.

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود