کد خبر: 5749

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: سازمان های فرهنگی / فرهنگ و مدیریت فرهنگی / یادداشت مدیرمسئول
0
بازدیدها: 1 435

با حکم رهبر معظم انقلاب؛ رؤسای دفتر تبلیغات اسلامی و مرکز خدمات حوزه های علمیه منصوب شدند

خبرگزاری رسا ـ رهبر معظم انقلاب عصر امروز با صدور احکام جداگانه ای رئیس و اعضای هیئت مدیره مرکز خدمات حوزه های علمیه و رئیس و اعضای هیئت امناء دفتر تبلیغات اسلامی را منصوب کردند. به گزارش خبرگزاری […]


خبرگزاری رسا ـ رهبر معظم انقلاب عصر امروز با صدور احکام جداگانه ای رئیس و اعضای هیئت مدیره مرکز خدمات حوزه های علمیه و رئیس و اعضای هیئت امناء دفتر تبلیغات اسلامی را منصوب کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی رئیس جدید و اعضای هیئت مدیره مرکز خدمات حوزه های علمیه را به مدت پنج سال منصوب فرمودند.

متن حکم به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با توجه به اتمام دوره‌ی مسئولیت هیأت مدیره‌ی محترم مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، اکنون حضرات حجج‌اسلام جناب آقای محمّدجعفری‌گیلانی، جناب آقای سیّدحسن ربانی، جناب آقای سیّدابوالحسن نواب، جناب آقای علی محمّدی‌خراسانی، جناب آقای حسین رحیمیان، نماینده مدیریت حوزه علمیه قم، رئیس جامعه‌المصطفی‌العالمیه را به عضویت هیأت مدیره، و با اطلاع از رأی و نظر آقایان محترم هیأت مدیره، جناب حجه‌الاسلام آقای سیّدحسن ربانی را به ریاست آن مرکز به مدت پنج سال منصوب می نمایم.

امیدوارم به فضل خداوند ریاست جدید مرکز خدمات حوزه‌های علمیه که از تجربه‌ی طولانی مدیریت و خدمت در عرصه‌های مهمّ فرهنگی حوزه‌ای برخوردار می باشد، با بهره‌گیری از نظرات صائب آقایان هیأت مدیره و همکاری مدیران متعهد و نیروهای کاردان در آن مجموعه، منشاء خدمات شایسته و مؤثر به حوزه های علمیه باشند و بر غنای آن مرکز بیفزاید.


وظیفه خود می‌دانم از جناب حجه‌الاسلام آقای سیّدابوالحسن نواب که با سختکوشی و مدیریت خود توانسته است از ابتدای تأسیس مرکز تاکنون ضمن ایجاد زیر ساخت‌ها و اقدامات مبنائی و اساسی در عرصه‌های متنوع خدمت‌رسانی به روحانیون عزیز تلاشهای فراوانی مبذول دارد، صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.


سیّدعلی خامنه ای
23/بهمن ماه/89

 

همچنین حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکم جداگانه ای رئیس جدید و اعضای هیئت امناء دفتر تبلیغات اسلامی را به مدت پنج سال منصوب کردند.

متن حکم به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در آستانه پایان یافتن دوره‌ی مسئولیت هیئت اُمناء محترم دفتر تبلیغات اسلامی، اکنون حضرات حجج اسلام جناب آقای محمّدجعفری‌گیلانی، جناب آقای محمّدی‌عراقی، جناب آقای احمد واعظی، جناب آقای سیّدعباس صالحی، جناب‌آقای عبدالرضا ایزدپناه، جناب آقای حمید پارسانیا، جناب آقای احمد عابدی، جناب آقای علیرضا امینی و جناب آقای عبدالحسین خسروپناه و معاونت تبلیغ مدیریت حوزه‌ی علمیه قم را به عضویت هیئت اُمناء و نیز با اطلاع از رأی و نظر آقایان محترم، جناب حجت‌الاسلام آقای احمد واعظی را به مدت پنج‌سال به ریاست آن دفتر منصوب می نمایم. امیدوارم ریاست جدید آن دفتر که خود از چهره‌های برجسته و فاضل حوزه می‌باشد، با بهره‌مندی از توان ارزشمند و بالای فکری و نظری آقایان هیئت اُمناء و به برکت وجود نیروهای کارآمد و متعهد در درون مجموعه دفتر تبلیغات و نیز با جلب هر چه بیشتر همکاری فضلای متعهد و روشن‌بین و انقلابی حوزه‌ی علمیه، بتواند آن دفتر را بیشتر از گذشته در تولید فکر و اندیشه‌ی مبتنی بر معارف اسلام ناب(قرآن و اهل بیت علیهم‌السلام) و اقدامات نرم‌افزاری فاخر موفق و روزآمد نماید.


وظیفه دارم از زحمات و تلاشهای برجسته‌ وخدمات ماندگار جناب حجت‌الاسلام آقای سیّدحسن ربانی در طول مدیریت موفق خود، صمیمانه قدردانی و تشکر نمایم.

سیّدعلی خامنه ای
23/بهمن ماه/89


گفتنی حجت الاسلام واعظی پیش از این در گفت و گو با خبرگزاری رسا از قطعی شدن انتصاب خود به عنوان رییس دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم خبر داده بود. /914/د102/ج

لینک خبر اینجا و اینجا قابل دسترسی است.

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود