کد خبر: 5736

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: سازمان های فرهنگی / یادداشت مدیرمسئول
0
بازدیدها: 1 286

سپاس از مساعدت ها در دوران مسئولیت موسسه بوستان کتاب

اکنون که پس از 16 سال با معرفی سرپرست جدید، اینجانب از تکلیف مسئولیت "موسسه بوستان کتاب" معاف شده ام، باسپاس از الطاف الهی، عنایات اهل بیت علیهم السلام، از توفیقی که در این مدت طولانی در جهت تبیین […]

اکنون که پس از 16 سال با معرفی سرپرست جدید، اینجانب از تکلیف مسئولیت "موسسه بوستان کتاب" معاف شده ام، باسپاس از الطاف الهی، عنایات اهل بیت علیهم السلام، از توفیقی که در این مدت طولانی در جهت تبیین خردمندانه وحی و ترویج فرهنگ اهل بیت علیهم السلام نصیب اینجانب در مسئولیت موسسه شد، شاکر این همه لطف و مدد باشم. برخود فرض می دانم تا از تمام این عزیزان که هرکدام به شکلی نقش آفرین بوده اند،به نوبه خود سپاسگزاری نمایم:

1.نویسندگان، پژوهشگران، مترجمان اعم از بزرگان و نخبگان حوزه و دانشگاه تا فضلای جوان و سایر پدیدآورندگان که با ارائه آثار ارزشمند خود زمینه تبدیل موسسه را به مرکز تولید محتوای فرهنگ دینی و مورد نیاز مخاطبان علاقه مند این اثار را فراهم آورند.

2.تک تک اعضای محترم شورای بررسی آثار موسسه که از آغازین روزهای مسئولیت اینجانب در هفته های پایانی سال 1373 تاپایان این مسئولیت و باتشکیل 352 جلسه که هر دوهفته عصر پنجشنبه تشکیل می شد، با ایفای حساس ترین نقش در گزینش بهترین آثار،براساس نیاز مخاطب،رعایت معیارهای تالیف و... نقش دهنده این منظومه ارزشمند باشند.

3.همکاران گرامی در مراحل مختلف آماده سازی تاچاپ و صحافی، ویراستاران توانمند، حروف نگاران، نمونه خوان ها، کنترل کنندگان پرتلاش، طراحان و هنرمندان جلد و گرافیک کتاب، لیتوگرافان، مسئولین و متصدیان چاپ و صحافی و تمام مدیرن این مجموعه اعم ازهمکارانی که به صورت رسمی وی ا پروژه ای و موقت همکاری داشتند و محتواهای ارائه شده رابه شکل چشم نواز، به زیبایی آن افزودند.

4.همکاران گرامی که در 6ماه اخیر با تلاش خستگی ناپذیر در زمینه سازی استقرار برنامه ریزی تولید کار بدیعی را در نشر کشور آغاز کردند.

5.همکاران کنترل کیفیت آماده سازی و چاپ مکمل تلاش همکاران خود در مرحله تولید بودند.

6.همکاران طرح و برنامه که در 2 سال اخیر با تحلیل سیستم واماده سازی اسناد چشم انداز وب یانیه ماموریت تدوین ساختار تازه و...، زمینه ارتقا و بهره وری بیشتر توانایی موسسه را فراهم کردند.

7.تک تک همکاران و مدیران محترم بازار یابی-فروش در فروش عمده، فروشگاه ها، نمایندگی ها، نمایشگاه ها، امورمشترکین و فروش الکترونیک آثار، واحد تامین و خرید، ارتباطات و... در عرضه کتاب ها و ارتباط با مخاطبان، آخرین حلقه به ثمر رسیدن این زنجیره برای کتاب های مورد نیاز علاقه مندان به آثار بودند.

8.مدیران و همکاران گرامی مالی-پشتیبانی،در واحدهای مالی، پشتیبانی، اداری، خدماتی، با کار خستگی ناپذیر مددکار سایر همکاران در به ثمر رسیدن کار انها بودند. خصوصا همکاران واحد فناوری اطلاعات در پیگیری نسخه های اول تا پنجم وب سایت موسسه تلاش پرثمری نمودند و همچنین با تهیه نرم افزار آثار علامه طباطبایی(ره)، اولین گام در این راه تازه موسسه برداشتند.

9. مسئولین دفتر مسئول موسسه و دبیرخانه که بار سنگین مراجعات و ثبت وبایگانی را عهده دار بودند.

10. خبرنگاران و خبرگزاری های الکترونیک و مکتوب، روزنامه ها، مجلات و نشریات سراسری و محلی، شرکت ارسال شبکه پیامک موسسه و... که در اطلاع رسانی ومعرفی آثار موسسه نقش اساسی داشتند.

11. شخصیت های فرهنگی و سیاسی و تمام پاسخ دهندگان به برگه های اظهارنظر که در ارائه دیدگاه های ارزشمند خود برغنای موسسه افزودند.

12. اعضای محترم هیئت مدیره و بازرسان محترم هیئت مدیره موسسه که در چند سال اخیر در بررسی برنامه سالانه با دیدگاه ارزشمند خود آن را تصویب کردند.

13. ریاست و اعضای محترم هیئت امنای دفتر و هیئت مدیره دوره های قبل که با 2نوبت تصویب و اصلاح اساسنامه موسسه را در خطوط کلی حرکت، مدد کردند.

14. ریاست محترم دفتر با واگذاری فروشگاه مشهد واصفهان و...، مدیران عالی و مدیران میانی دفتر و... که هر کدام به گونه ای نسبت به موسسه مساعدت کردند.

15. مشاوران موسسه درحوزه های فناوری اطلاعات، سایت، شبکه، دارایی، بیمه، قانون کار و... راهنمای فرصت های موسسه بودند.

16. از موسسه مفید راهبر که با حسابرسی همه ساله موسسه ومعرفی نقاط ضعف در ارتقا وب هره وری موسسه نقش آفرینی کردند.

17. از دبیرخانه و مسئولین جشنواره های گوناگون معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، معاونت پژوهشی حوزه، جهاد دانشگاهی، نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، نمایشگاه قرآن، اداره کل ارشاد قم و... که با انتخاب 28نوبت موسسه به عنوان ناشر برگزیده و معرفی 292 اثر از اثار به عنوان اثر برگزیده، در تکریم و نکوداشت تلاش های صورت گرفته ارائه کتاب استاندار، نقش آفرین بودند.

18. اتحادیه های صنفی و تعاونی ناشران و... که مدد کار همکاران خود در بخش های مختلف کار بودند.

19. نمایندگان پخش آثار موسسه که نقطه ارتباط محصولات در نقاط مختلف کشور و خارج آن بودند.

20. سایر همکاران که در بخش های مختلف هر کدام به گونه نقش آفرین در رسیدن به اهداف موسسه بودند.

امیدوارم تلاش های یادشده که موسسه را تبدیل به پر فتخارترین ناشر برگزیده کشور و پرکارترین ناشر براساس اسناد رسمی نمود، همچنان بالنده و پر فروغ مستمرا به روزتر از قبل، نقش خود را درجهت ارائه کتاب مورد نیاز علاقه مندان اسلام ناب و ارزش های انقلاب اسلامی در سراسر دنیا، توفیق روز افزون یابد و این تلاش مورد قبول درگاه احدیت واهل بیت عصمت علیم السلام قرارگیرد و نیت مان را خالص تر گرداند. بمنه و کرمه.

یا ایهالعزیز مسنا و اهلنا الضر وجئنا ببضعاعه مزجاه وا وف لنا الکیل وتصدق علینا،ان الله یحب المتصدقین. اللهم اجعل محیای محیا محمد و آل محمد و مماتی ممات محمد و آل محمد. والسلام.

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود