کد خبر: 2969

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 536

کیهان: هر کس از ما انتقاد کند دل ضدانقلاب را به دست آورده، هر کس هم حمایت کند دل انقلابیون را به دست می آورد

چکیده: روزنامه کیهان با اشاره به انتقاد شدید سید محمد خاتمی از رویه چند سال اخیر این روزنامه که به بی اخلاقی های بسیاری منجر شده است، به شدت به رییس جمهور سابق ایران حمله کرد و دلیل انتقادات وی را […]

چکیده:

روزنامه کیهان با اشاره به انتقاد شدید سید محمد خاتمی از رویه چند سال اخیر این روزنامه که به بی اخلاقی های بسیاری منجر شده است، به شدت به رییس جمهور سابق ایران حمله کرد و دلیل انتقادات وی را "به دست آوردن دل ضد انقلاب" خواند!

 

به گزارش سرویس سیاسی انتخاب ؛ این در حالی است که کیهان همواره تشبث به انواع وسایل و ابزار غیر اخلاقی و نامشروع و بدون ارتباط به موضوع، تنها به خاطر هتک حیثیت نیم بند یا بر باد رفته مخالفان را به سان راهبردی غیرقابل عدول، تکرار و تکرار می کند.

این روزنامه که بدون توجه به آرمان های واقعی نظام، انقلاب و رهبری تمام مواضع خود را خط و مشی کلی نظام دانسته و تخطی از آن را خروج از نظام می داند ، اشاره ای به ربط "جایگاه کیهان" در مباحث کلان و همچنین فاصله ی مواضع پر از بغض و کینه و عناد و دشمنی و ... با مشی کلی نظام نکرده است. برای این روزنامه ، انقلابی و ضد انقلاب ندارد ، به زعم آنان ، هر که با ما نیست برماست و باید تقابل که هیچ، محوشان کرد! پاداش کلوخ انداز از نظر کیهان، نه یک سنگ که کلوخ باران است.

این روزنامه که مشی واقعی اش "دفع حداکثری و جذب حداقلی" است، در ادامه نوشته است: كيهان البته آگاهي دارد كه اين تلاش ها، ادامه همان حركات پاندولي خاتمي - به عنوان مهره اي سوخته- براي به دست آوردن دل گروهك هاي ضد انقلاب و دشمنان تابلودار جمهوري اسلامي در دنياست. با اين حال مرز روشني ميان آرمان هاي حضرت امام خميني رضوان الله تعالي عليه با عملكرد جريان نفاق مدعي اصلاح طلبي حاكم است و كيهان افتخار مي كند به اين كه به اندازه وسع خود، نقاب از سيماي جريان نفاق جديد برداشته است. نفاق به اين معنا كه جماعتي دم از اسلام و انقلاب و امام و قانون اساسي بزنند اما با دشمنان قسم خورده همين آرمان ها و چارچوب ها به ائتلاف كامل برسند؛ آيا همين منافقين نبودند كه بي سرو پاهايي چون اكبر گنجي را پروراندند تا سرانجام به گزافه در حاشيه كنفرانس برلين عليه حضرت امام سخن گفت و با اين وجود همين منافقين خفه خون گرفتند و هيچ اعتراضي نكردند؟! اگر چند دهه مجاهدت حضرت امام را در احياي گفتمان ولايت فقيه خلاصه كنيم، طيف نفاق جديد با اين ميراث بزرگ آن حضرت كدام معامله را كردند؟ آيا اوباش تحريك شده از سوي جريان نفاق جديد نبودند كه به تصوير حضرت امام جسارت كردند و عليه ولايت فقيه شعار دارند و روي نام اسلام در عبارت جمهوري اسلامي خط كشيدند؟ معلوم بود كه نمي شود هم دل سلطنت طلبان، نهضت آزادي، گروهك بهائيت و ديگر گروه هاي نفاق قديمي را به دست آورد و هم به خط امام پايبند بود همچنان كه نمي شود در آن مستحيل شد و در عين حال توقع حضور در دايره جذب حداكثري نظام را داشت.

براساس این تحلیل روزنامه کیهان که علی الظاهر آرمان اصلی انقلاب از نظر دست اندرکاران آن است ، طبعاً با حمایت از مشی این روزنامه می توان دل انقلابیون را به دست آورد!

"انتخاب" همواره انتقادات زیادی به آقای خاتمی داشته ، اما سخن وی در مورد رویه سالهای اخیر جریده پرافتخار "کیهان" در سالهای ریاست حسین شریعتمداری بر این روزنامه را عین حقیقت دانسته و آرزو می کند دست اندکاران این روزنامه با تغییر مسیر (حداقل نه در محتوا که در روش برخورد با منتقد) عاقبت به خیر شوند.

 

منبع:انتخاب 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود