کد خبر: 2118

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 1 215

مطهری در گفت و گو با ایلنا: آیت‌الله هاشمی درخواستم برای کاندیداتوری در انتخابات را نپذیرفت

چکیده: به ایشان گفتم خوب است برای یک دوره کاندیدای ریاست جمهوری شوید و با توجه به نفوذی که روی گروه‌ها و شخصیت‌های سیاسی دارید کشور را به حالت تعادل برسانید اما ایشان نپذیرفتند. نماینده اصولگرا و […]

چکیده:

به ایشان گفتم خوب است برای یک دوره کاندیدای ریاست جمهوری شوید و با توجه به نفوذی که روی گروه‌ها و شخصیت‌های سیاسی دارید کشور را به حالت تعادل برسانید اما ایشان نپذیرفتند.

نماینده اصولگرا و منتقد دولت در مجلس نهم شورای اسلامی از جرئیات جلسه تشکل صدای ملت با آیت الله هاشمی رفسنجانی خبر داد.

علی مطهری در خصوص این جلسه به خبرنگار پارلمانی ایلنا گفت:‌ ما به همراه چند تن از همفکران خود تقریبا حدود سه هفته پیش خدمت آیت الله هاشمی رفسنجانی رسیدیم.

مطهری تصریح کرد: من در آن جلسه گفتم که در شرایط کنونی کشور و در شرایطی که در حالت اضطراری قرار داریم و اقتصاد، فرهنگ و سیاست خارجی ما با مشکلاتی رو به رو شده است، کاندیداتوری آیت‌الله هاشمی برای یک دوره 4 ساله می تواند کمک کند.

وی ادامه داد:‌ در واقع بنده به ایشان گفتم که خوب است برای یک دوره 4 ساله کاندیدای ریاست جمهوری شوید و با توجه به نفوذی که روی گروه ها و شخصیت های سیاسی دارید کشور را به حالت تعادل برسانید تا اینکه در دوره بعدی فرد دیگری مسئولیت را بپذیرد.

این عضو صدای ملت یادآور شد:‌ البته ایشان نپذیرفتند و گفتند که به دلیل شرایط جسمی نمی توانم این درخواست را بپذیرم. اما در عین حال گفتند که اگر کاندیدای معتدل و مقبولی باشد من از او حمایت می کنم.

این نماینده مجلس در پاسخ به این سوال که آیا در خصوص حمایت از اسامی مطرح شده، صحبتی کردید یا نه؟ اظهار داشت:‌خیر. در این مورد الان بحثی نشده است.

مطهری همچنین در خصوص صدای ملت نیز خاطرنشان کرد: صدای ملت برای انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی شکل گرفت و هنوز برای انتخابات آتی به صورت تشکل درنیامده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تصمیمی برای شکل گیری تشکل صدای ملت برای انتخابات آتی دارید یا خیر؟ گفت:‌ بله. اکنون در حال مشورت با دوستان هستیم و هر وقت به طور رسمی فعالیت هایش را آغاز کند قطعا اعلام خواهیم کرد.

منبع: ایلنا

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود