کد خبر: 3350

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / گوناگون
0
بازدیدها: 3 049

خدمت سربازی ۲۱ ماه شد

چکیده: سازمان وظیفه عمـومی نـاجـا اعلام کرد: برابر ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح مدت خدمت دوره ضرورت برای مشمولانی که از فروردین ماه سال 1391 به خدمت اعزام می‌شوند به نسبت مدت قانونی آن که 24 ماه بوده […]

چکیده:

سازمان وظیفه عمـومی نـاجـا اعلام کرد: برابر ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح مدت خدمت دوره ضرورت برای مشمولانی که از فروردین ماه سال 1391 به خدمت اعزام می‌شوند به نسبت مدت قانونی آن که 24 ماه بوده حسب مورد کاهش یافته است.

 

به گزارش خبرآنلاین طبق آخرین ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح مدت خدمت دوره ضرورت برای کارکنان وظیفه درنیروهای مسلح و یگان‌های حفاظت 21 ماه و این مدت برای کارکنان وظیفه مامور به دستگاه‌های غیرنظامی به جز یگان حفاظت 24 ماه است و همچنین مدت خدمت کارکنان وظیفه در مناطق جنگی و امنیتی درگیر 18 ماه و برای کارکنان وظیفه غیربومی در مناطق امنیتی غیردرگیر و مناطق عملیاتی و مناطق محروم و بد آب و هوا 19 ماه است.

سربازانی که در سال 90 و قبل ازآن به خدمت اعزام شده‌اند، مدت خدمت آنان برابر مقررات سابق (مناطق عادی؛ 18ماه، مناطق جنگی و عملیاتی؛ 16 ماه، مناطق محروم و بد آب و هوا؛ 17 ماه) است.


توقف اجرای معافیت سه برادری

همچنین سازمان وظیفه عمـومی نـاجـا اعلام کرد: معافیت سه برادری (بعنی معافیت یک فرزند از خانواده‌ای که سه فرزند آن خدمت کرده) از سال 1388برابر مصوبات و ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح به مرحله اجرا درآمد و تا پایان سال 1390 نیز استمرار داشت اما اجرای این معافیت از اول فروردین ماه 91 متوقف شده است.

سازمان وظیفه عمـومی نـاجـا به درخواست تمام مشمولان که تا پایان سال 90 واجد شرایط این معافیت بوده و درخواست خود را تا 29 اسفند ماه سال 90 از طریق دفا‌تر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) به ثبت رسانیده باشند، رسیدگی خواهد کرد.

 

منبع:خبرانلاین 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود