کد خبر: 3396

تاریخ انتشار: 1391-01-20 - 17:20

نسخه چاپی | دسته بندی: مطالب دیگران- لطایف / لینکستان (مطالب دیگران) / لطایف
0
بازدیدها: 3 889

طنز:«کلاه‌قرمزی» و خیانت به انقلاب /شهرام شکیبا

چکیده: (دکتر) حسن عباسی که دارای فن بیان، استراتژی، سواد، وجهه، وثوق و دکترین است، پس از کشف کلیه مشکلات جهان و حل ضمنی آنها، اخیراً سخنرانی کرده و تکلیف انقلاب اسلامی را هم روشن کرده است.   […]

چکیده:

(دکتر) حسن عباسی که دارای فن بیان، استراتژی، سواد، وجهه، وثوق و دکترین است، پس از کشف کلیه مشکلات جهان و حل ضمنی آنها، اخیراً سخنرانی کرده و تکلیف انقلاب اسلامی را هم روشن کرده است.

 

(دکتر) حسن عباسی: «انقلاب ما صدرایی نبوده است. به‌عنوان مثال صدرایی‌ها نتوانستند یک طرح اقتصادی حداقل دو صفحه‌ای هم برای تحول اقتصادی به صورت درست و مفید ارائه بدهند.»
1- اینجانب شهرام شکیبا در شرایط حساس کنونی مراتب التقاط و اشتباه خودم را به عرض می‌رسانم. بنده متأسفانه علاوه بر فهم نادرست از «ماکس وبر»، اخیراً دریافته‌ام که قدری هم صدرایی اندیشیده‌ام، لذا به صورت کاملاً خودجوش از تک‌تک ملت قهرمان و «میردامادی» ایران عذرخواهی می‌نمایم. ضمناً از هرگونه «حرکت مشکوک»، «حرکت انحرافی»، «حرکت ایذایی»، «حرکت فتنه‌گرانه»، «حرکت براندازانه»، «حرکت موزون» و در رأس آنها «حرکت جوهری» و آمریکایی جهانخوار و سریال لاست و گرگ پیر استعمار انگلیس و «حکمت متعالیه» اعلام برائت می‌نمایم. باشد که همه‌مان رستگار شویم.
2- در باب ضعف صدرایی‌ها در مقولات اقتصادی همین بس که در خیابان «میرداماد» تهران چندین بانک، دو روزنامه، چندین پاساژ و ده‌ها باب مغازه وجود دارد، اما در «ملاصدرا» یک‌دهم این‌ها هم نیست. مردم فکور و فهیم هم فقط از ملاصدرا می‌گذرند، اما «میرداماد» محل تأمل و گلگشت و تفکر و تدقیق در کلیه امور است.
3- شما خودتان نیم‌ساعت در ملاصدرا و نیم ساعت در میرداماد قدم بزنید، علاوه بر همه چیز، چیزهای جدیدتری هم دستگیرتان می‌شود.
(دکتر) حسن عباسی: «کسانی که معتقدند که فلسفه ملاصدرا همه‌چیز دارد، بیایند بیندیشند، مناظره کنند. (هنوز از مادرشون زاییده نشده.) اگر کسی بگوید انقلاب ما صدرایی بوده، یعنی می‌گوید انقلاب ما اسلامی نبوده و این توطئه خطرناکی است و خائن است کسی که بخواهد جا بیندازد که انقلاب ما صدرایی بوده است.
1- ما تاکنون فکر می‌کردیم «ملاصدرا» مسلمان بوده. بحمدلله کفر و الحاد این عنصر وابسته به «سیا» و «موساد» و «اینتلیجنت سرویس» هم رو شد.
لذا بر شورای شهر تهران هم فرض است که نام خیابان «ملاصدرا» را به سرعت عوض کرده و بگذارند «عباسی». این‌طوری متفکران معاصر هم از پایین‌شهر به بالای‌شهر منتقل می‌شوند. توطئه استکبار و صهیونیسم هم جبران می‌شود. اصلاً چه معنی دارد که هرچه موتورسوار و تک‌چرخ‌زن و ضبط و باند ماشین فروشی هست در خیابان عباسی باشد که نام متفکری را دارد که صاحب دکترین هم هست؟!
2- در باب مناظره‌کنندگان هم اگر آقای (دکتر) عباسی کمی صبر کنند، و صدراییون نیز کمی اهتمام بورزند احتمالاً تا 20 - 30 سال آینده مشکل حل خواهد شد.
(دکتر) حسن عباسی: «اوج ساعات صداوسیما را می‌دهند دست صدرایی‌ها و چپ و راست می‌گویند حرکت جوهری چه فایده؟!»
دقیقاً همین‌‌طور است. مثلاً همین عید امسال اوج ساعات تلویزیون را داده بودند به کلاه قرمزی و پسرخاله و فامیل دور و آقای همسایه و آقای دلاک و پسرعمه‌زا و ببعی و جیگر و... که همگی همچون ملاصدرا آرایشان را از «افلوطین» و «زنون» و «ابن‌عربی» اخذ کرده بودند و چپ و راست می‌گفتند «حرکت جوهری» که این کارشان اوج خیانت بود. تمام ساعات تعطیلات عید امسال‌مان را صداوسیما با ترویج «حکمت متعالیه» به بطالت گذراند و همنوا با «بی‌بی‌سی» و «فارسی وان» و «من و تو یک» کوشید تا ما را گمراه کند ولی (دکتر) عباسی از حضیض ذلت فکری نجات‌مان داد.

 

منبع:خبرانلاین 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود